اخبار و رویدادها

ذخائر اورانیوم غنی شده ایران به 10 برابر میزان مجاز در برجام رسیده است

آژانس بین المللی انرژی اتمی در گزارش فصلی جدید خود اظهار داشت میزان ذخائر اورانیوم غنی شده ایران به 10 برابر محدوده مجاز در برجام رسیده است.

26 مهر 1399

آخرین شرایط جوی و ترافیکی جاده های کشور در 7 شهریور ماه

در این بسته خبری آخرین شرایط جوی و ترافیکی راه های کشور را در هفتم شهریور ماه سال 99 مشاهده کنید.

23 مهر 1399

فرو ریختن سقف رستوران در چین 29 کشته بر جا گذاشت

مقام های چین اعلام کردند، بر اثر فرو ریختن سقف یک رستوران در استان شان شی این کشور، 29 نفر کشته و 7 تن شدیدا مجروح شدند.

22 مهر 1399

آمار کرونا در ایران 7 شهریور ، 28 استان کشور در شرایط قرمز و هشدار

به گزارش خبرنگاران، سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، گفت: از دیروز تا امروز (7 شهریور 1399) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 2115 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که 941 نفر از آنها بستری شدند.

21 مهر 1399

تعداد سیاره های بی ستاره می تواند بسیار بیشتر از تصور باشد

نتایج یک پژوهش که به تازگی منتشر شده نشان می دهد شمار سیاره های بی ستاره می تواند از شمار ستاره های راه شیری هم بیشتر باشد. چیزی که تلسکوپ فضایی رومن دقیق تر معین خواهد نمود.

20 مهر 1399

عرف: انتخاب ریاست جمهوری 28 خرداد 1400 برگزار می شود ، طرح مجلس برای استعفا سه ماه پیش از انتخابات

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه تقویم انتخابات ریاست جمهوری از اسفند ماه خواهد بود، گفت: مجلس در طرحی می خواهد برای انتخابات ریاست جمهوری هم سه ماه استعفا بگذارد که هنوز به قانون تبدیل نشده و هر وقت ابلاغ شد اجرایی می کنیم.

19 مهر 1399

گروسی در موزه ملی ایران، عکس

رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی که در رأس هیأتی به منظور گفت وگو با مقامات کشورمان به تهران سفر نموده، از موزه ملی ایران بازدید کرد.

19 مهر 1399

ساماندهی فرآیند پذیرش دانشجو در پژوهشگاه ها لازم است ، ابلاغ آیین نامه جذب محققان پسادکتری تا خاتمه شهریورماه

دبیر شورای عالی عتف گفت: در دهمین نشست مجمع پژوهشگاه های ملی مقرر شد آیین نامه جذب محققان پسادکتری در پژوهشگاه ها تا انتها شهریور نهایی و توسط وزارت علوم ابلاغ گردد.

19 مهر 1399

عصبانیت شدید فرهاد مجیدی در آستانه شهرآورد!

فرهاد شاکی است که چرا سعادتمند باید در آستانه شهرآورد به چنین سفری برود و شایعات درست گردد.

18 مهر 1399

نامجومطلق: فریب جایگاه پیکان در جدول را نمی خوریم، هیچ بازیکنی فعلاً حق ندارد به دربی فکر کند

مجید نامجومطلق مربی تیم فوتبال استقلال گفت: پیکان از نظر فنی تیم قابل احترامی است و فریب جایگاه این تیم در جدول را نمی خوریم.

17 مهر 1399

باران در کندوان و ترافیک در آزادراه قزوین-تهران، محور هراز از ساعت 21 امشب مسدود می شود

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها گفت: محور هراز محدوده تونل زیار باغ از امروز تا سوم شهریور 99 از ساعت 21 تا 5 صبح روز بعد به دلیل بهسازی سیستم روشنایی و تهویه تونل در کیلومتر 95 مسدود است و تردد از محورهای فیروزکوه و کندوان انجام می شود.

17 مهر 1399

دولت افغانستان فرایند آزادسازی زندانیان طالبان را متوقف کرد

سخنگوی ارگ ریاست جمهوری افغانستان گفت تا زمانی که طالبان شمار بیشتری از نیروهای دولتی را آزاد نکند 320 زندانی به جامانده آن ها نیز آزاد نخواهند شد.

16 مهر 1399

همکاری هیئت کشتی خوزستان با مازندران، احیا کشتی آزاد استان

اردوان صاحب در مصاحبه با خبرنگاران به تشکیل کارگروه کشتی آزاد با استان های کرمانشاه و همدان برای رونق کشتی آزاد این رشته در استان اشاره نمود و اضافه نمود: تا به امروز با استان های کرمانشاه و همدان برای همکاری دوجانبه به توافق دست یافتیم و استان مازندران...

16 مهر 1399

کمیسیون های اتاق ایران پیشنهادات خود را برای اصلاح سند آمایش سرزمین ارائه می دهند

سازمان برنامه و بودجه به تازگی سند آمایش سرزمین را تهیه نموده و به منظور دریافت نظرات بخش خصوصی، این سند را در اختیار اتاق ایران قرار داده است. در این راستا نشستی با حضور نمایندگان سه کمیسیون توسعه پایدار، آب و محیط زیست، اقتصاد کلان و انرژی اتاق ایران...

15 مهر 1399

عناصر تحت حمایت آمریکا از حومه دیر الزور خارج شوند

به گزارش خبرنگاران، شیوخ قبیله العکیدات در حومه دیر الزور سوریه در گفتگو با روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی اعلام کردند که نیروهای سوریه دموکرات(قسد) تحت حمایت آمریکا باید از این منطقه خارج شوند.

15 مهر 1399

شاگرد ته کلاس ، رمانی درباره پناهندگان سوری

رمان شاگرد ته کلاس نوشته آنجالی. ق. رئوف توسط انتشارات پیدایش منتشر و راهی بازار نشر شد.

14 مهر 1399

حسابهای سعودی درفضای مجازی اخبار دروغین علیه حزب الله منتشر کردند

به گزارش خبرنگاران به نقل از القدس العربی، نشریه نیوزویک در گزارشی نوشت: بعد از وقوع انفجار بیروت، حساب های کاربری در فضای مجازی متعلق به عربستان سعودی اقدام به انتشار نظریه توطئه و تحلیل های گمراه کننده علیه حزب الله لبنان کردند.

14 مهر 1399

پذیره نویسی اوراق سلف نفت به تعویق افتاد

بورس انرژی طی اطلاعیه ای خاطرنشان کرد: با عنایت به تغییر برنامه زمان بندی عرضه اولیه اوراق سلف موازی استاندارد نفت خام صادراتی پذیره نویسی این اوراق به تاریخ دیگری موکول شده است.

14 مهر 1399

خبرنگاران 3300 نفر برای دریافت تسهیلات کرونا در سبزوار ثبت نام کردند

سبزوار- خبرنگاران- معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری سبزوار گفت: سه هزار و 394 نفر برای دریافت تسهیلات کرونا در این شهرستان ثبت نام کردند.

13 مهر 1399

تساوی استقلال برابر پیکان در نیمه اول

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال که یکی از شانس های کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیاست از ساعت 20:45 دقیقه امروز شنبه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم پیکان رفت که نیمه اول این بازی با تساوی یک به یک انتها یافت.

13 مهر 1399
تعداد: (452)