بهترین رستوران های شمال تهران

به گزارش وبلاگ مطالعه، خبرنگاران: همه ما برای انتخاب یک رستوران مناسب برای سپری کردن لحظاتی شیرین و به یادماندنی در کنار دوستان و اعضای خانواده مان ترجیح می دهیم که به سراغ گزینه هایی ایده آل برویم که هم از نظر کیفیت غذایی صندلی خوبی دارند و هم از فضای دل نشینی برخوردار هستند.

بهترین رستوران های شمال تهران

در این میان آشنایی با بهترین رستوران های هر منطقه می تواند یاری بسیاری به حساب بیاید و انتخاب رستوران را برای شما به مراتب راحت تر کند. امروزه وب سایت ها و منابع خوبی در دسترس شما قرار می گیرند تا بتوانید به عنوان کاربر به رستوران محبوب خود امتیاز داده و یا از رستوران های پرامتیاز سایر کاربران بهره ببرید. در این مطلب همراه ما باشید تا به معرفی تعدادی از بهترین رستوران های شمال تهران از نظر کاربران بپردازیم و شما را با این رستوران های پرامتیاز آشنا کنیم.

1. رستوران کمالی

رستوران کمالی با برخورداری از یک منوی تمام و کمال از غذا های ایرانی و انواع کباب ها به عنوان یکی از بهترین رستوران های شمال تهران شناخته می گردد. این رستوران دارای امکانات متفاوتی از جمله پارکینگ، تحویل رایگان در محل، فضای زیبا و دل نشین و... است که در کنار کیفیت بالای غذا ها تبدیل به یکی از بهترین رستوران های شمال تهران شده است.

نشانی رستوران کمالی:

خیابان ولیعصر، باغ فردوس، بعد از خیابان طوس، پارک قلمستان

تلفن تماس:

22745771

2. رستوران جو گریل لند

کافه رستوران جو گریل لند نیز به عنوان یکی از بهترین رستوران های شمال تهران علاوه بر برخورداری از یک منوی هوس انگیز و دل نشین، دارای یک طراحی دکوراسیون بسیار زیبایی نیز هست که همین موضوع نیز باعث می گردد که بخواهید ساعت های زیادی را در این رستوران سپری کنید. این رستوران علاوه بر سرو صبحانه از ساعت 8 و نیم صبح تا 12 ظهر، تا ساعت 11 و نیم شب نیز مشغول فعالیت بوده و آماده خدمت رسانی به شما خواهد بود.

نشانی رستوران جو گریل لند:

خیابان زعفرانیه، خیابان فلاحی، بالاتر از سه راه آصف، رو به روی خیابان طاهری، مجتمع بامیک زعفرانیه

تلفن تماس:

22179008

3. کباب سرای شمرون

کباب سرای شمرون برای آن دسته از افرادی که به دنبال یک رستوران باکیفیت با منوی سرشار از انواع کباب می گردند گزینه بسیار خوبی به شمار می رود. این رستوران دارای یک بالکن زیباست که در فصل های سرد و البته گرم سال امکانات خوبی را برای مشتریان فراهم می نمایند.

نشانی کباب سرای شمرون:

ضلع شمال شرقی میدان تجریش

تلفن تماس:

22746007

4. فودکورت پالادیوم

امروزه با پیشرفت و افزایش مال ها و مجتمع های تجاری در سطح شهر، بسیاری از افراد ترجیح می دهند که با مراجعه به یک فودکورت تمام عیار و مناسب، ساعات خوبی را در کنار عزیزانشان سپری نموده و غذا های لذیذی نیز سرو نمایند. در این میان می توان گفت که فودکورت پالادیوم یکی از بهترین و باکیفیت ترین فودکورت های سطح شهر است که علاوه بر تنوع رستوران ها از کیفیت بسیار خوبی نیز برخوردار است.

نشانی:

خیابان زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، پاساژ پالادیوم

تلفن تماس:

22010600

5. رستوران لوکس شمشیری

این رستوران مناسب افرادی است که ترجیح می دهند قرار های کاری و یا محبت آمیز خود را در یک رستوران رسمی و لوکس سپری نمایند. منوی متنوع و البته غذا های لذیذ این رستوران باعث شده که کاربران بسیاری از آن به عنوان یکی از بهترین رستوران های شمال تهران یاد نمایند.

نشانی رستوران لوکس شمشیری:

خیابان ولیعصر، کوچه یکتا

تلفن تماس:

22710390

6. کافه رستوران سبوس

کافه رستوران سبوس از جمله رستوران هایی است که همیشه به گوش اهالی شمال تهران آشناست. این رستوران به لحاظ برخورداری از محیطی متنوع و متفاوت و همین طور منوی کامل و هوس انگیز تبدیل به یکی از بهترین رستوران های شمال تهران شده است. تنها مسئله ای که باید به آن اشاره کنیم این است که ممکن است نتوانید به راحتی جای پارک مناسبی برای خودروی خود پیدا کنید.

نشانی رستوران سبوس:

اتوبان چمران، خیابان الف محمودیه

تلفن تماس:

22015606

7. رستوران جگرکی شبزدگان

قطعاً در این لیست جای یک جگرکی معروف و خوش آوازه خالی بود. رستوران جگرکی شبزدگان نیز یکی از بهترین رستوران های شمال تهران است که با ارائه منوی جذاب و نسبتاً کاملی، خاطرات صرف یک وعده غذایی در یک جگرکی سنتی را در ذهن شما به جا خواهد گذاشت. با وجود ابعاد کم این رستوران مشتریان بسیاری به دلیل کیفیت بالای غذا ها به این رستوران مراجعه می نمایند.

نشانی رستوران جگرکی شبزدگان:

بلوار اندرزگو، نبش اشکستان پور جنوبی، پلاک 84

تلفن تماس:

22675050

8. رستوران شاندیز گالریا

پاساژ گالریا نیز از آن دسته مکان هایی است که فودکورت آن با اقبال خوبی روبه رو شده است. در این میان، اما شاندیز گالریا نیز به نوبه خود حرفی برای گفتن داشته و از مشتریان ثابت و مخصوص خود برخوردار است. شما می توانید با مراجعه به شاندیز گالریا با انواع کباب ها و غذا های ایرانی لذیذ روبه رو شده و آن ها را نوش جا کنید.

نشانی رستوران شاندیز گالریا:

خیابان ولنجک، خیابان سیزدهم، تقاطع ثارالله، مجتمع تجاری گالریا طبقه 6

تلفن تماس:

22180180

9. رستوران کوهپایه دربند

از قدیم الایام رستوران های موجود در دربند تهران هواداران مخصوص به خود را داشتند و از اقبال خوبی نیز برخوردار بودند. در این میان، اما یکی از بهترین رستوران های شمال تهران و دربند، رستوران کوهپایه است که تنوع بالای منو، کیفیت مناسب غذا ها و همین طور برخورداری از محیطی زیبا و دل باز باعث شده که بتوان از آن به عنوان یکی از بهترین رستوران های شمال تهران یاد کرد.

نشانی رستوران کوهپایه:

خیابان دربند، بالاتر از میدان سربند، میدان کوهپایه

تلفن تماس:

22707201

10. رستوران گیلانه

قطعاً در میان لیست بهترین رستوران های شمال تهران باید به رستوران گیلانه نیز اشاره نمود. منوی جذاب و لذیذ غذا های شمالی و سنتی ایرانی در این رستوران در کنار فضایی گرم و دل نشین با طراحی سنتی و خاطره انگیز مجموعه کاملی از معیار ها و ویژگی های یک رستوران خوب را تشکیل می دهد و به همین دلیل نیز این رستوران همیشه با اقبال خوبی توسط مشتریان روبه روست.

نشانی رستوران گیلانه:

بلوار نلسون ماندلا (جردن)، بلوار صبا

تلفن تماس:

22041434

منبع: foursquare

منبع: برترین ها

به "بهترین رستوران های شمال تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین رستوران های شمال تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید