اخبار سیاسی

ذخائر اورانیوم غنی شده ایران به 10 برابر میزان مجاز در برجام رسیده است

آژانس بین المللی انرژی اتمی در گزارش فصلی جدید خود اظهار داشت میزان ذخائر اورانیوم غنی شده ایران به 10 برابر محدوده مجاز در برجام رسیده است.

26 مهر 1399

عرف: انتخاب ریاست جمهوری 28 خرداد 1400 برگزار می شود ، طرح مجلس برای استعفا سه ماه پیش از انتخابات

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه تقویم انتخابات ریاست جمهوری از اسفند ماه خواهد بود، گفت: مجلس در طرحی می خواهد برای انتخابات ریاست جمهوری هم سه ماه استعفا بگذارد که هنوز به قانون تبدیل نشده و هر وقت ابلاغ شد اجرایی می کنیم.

19 مهر 1399

گروسی در موزه ملی ایران، عکس

رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی که در رأس هیأتی به منظور گفت وگو با مقامات کشورمان به تهران سفر نموده، از موزه ملی ایران بازدید کرد.

19 مهر 1399

دولت افغانستان فرایند آزادسازی زندانیان طالبان را متوقف کرد

سخنگوی ارگ ریاست جمهوری افغانستان گفت تا زمانی که طالبان شمار بیشتری از نیروهای دولتی را آزاد نکند 320 زندانی به جامانده آن ها نیز آزاد نخواهند شد.

16 مهر 1399

شرکت ارتباطات زیرساخت برنده تندیس برنزی جایزه مدیریت پروژه شد

با ارزیابی های اجرا شده، شرکت ارتباطات زیرساخت در بخش فاز یک توسعه شبکه IP ملی کشور، تندیس برنزی نهمین دوره جایزه ملی مدیریت پروژه ایران را به دست آورد.

11 مهر 1399

روحانی: بازار سکه و دلار جای سرمایه گذاری نیست ، سهام ETF اوایل شهریور با تخفیف فروخته می گردد ، خرید نفت جای سرمایه گذاری است

رییس جمهوری با خطا دانستن مقایسه شرایط جنگ با شرایط صلح گفت: اگر آمار رشد مالی دولت با نفت را در سال 93، 94، 95 و 96 باهم مقایسه کنیم رشد 14 درصد هم در یکی از این سال ها داشته ایم و به طور متوسط 5 درصد رشد مالی با نفت را شاهد بودیم.

11 مهر 1399

وزیر کشور تونس مامور تشکیل کابینه جدید شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از المیادین، وزیر کشور تونس مامور تشکیل کابینه جدید این کشور شد.

27 شهریور 1399

ترامپ: فشار می آوریم مدارس در پاییز باز شوند

رئیس جمهور آمریکا شامگاه سه شنبه گفت که دولت وی بر فرمانداران ایالت ها فشار وارد خواهد کرد تا مدارس در پاییز بازگشایی شوند.

16 شهریور 1399

آمار و اخبار جهانی کرونا؛ شمار مبتلایان به 11 میلیون و 654 هزار رسید

تعداد مبتلایان و کشته شدگان بر اثر ویروس کرونا در تعدادی از کشورهای همچنان رو به افزایش است.

13 شهریور 1399

خبرنگاران نسل کشی سازمان یافته در یمن

تهران - خبرنگاران - هر روز که از جنگ یمن می گذرد، ابعاد بیشتری از اقدامات آل سعود که سرکردگی ائتلاف عربی - آمریکایی در تهاجم به یمن را به عهده دارد، روشن می شود، جنایتی که به مرز نسل کشی رسیده است و زنگ های هشدار و خطر را به صدا در آورده است.

11 شهریور 1399

دیگو سیمئونه روی طارمی زوم کرد

سیاست اتلتیکو مادرید برای جذب مهدی طارمی متفاوت با سیاست های بنفیکا است؛ اتلتیکو به دنبال استفاده از مهدی طارمی در ترکیب تیم است و مسئله ای برای اینکه برای خرید مهدی طارمی 10 میلیون یورو هزینه کند، ندارد، حتی اگر در آینده پیروز نشود این بازیکن را با...

10 شهریور 1399

آمریکا صادرات دفاعی خود به هنگ کنگ را متوقف کرد

وزیر خارجه ایالات متحده آمریکا گفت که واشنگتن صادرات تجهیزات دفاعی خود به هنگ کنگ را متوقف کرده و قصد دارد محدودیت های تجاری بیشتر را علیه آن اعمال کند.

5 شهریور 1399

درخواست ایران ازفرانسه برای بازخوانی جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی

نماینده ایران در سازمان بین المللی هوانوردی غیرنظامی از آژانس هوایی فرانسه خواسته جعبه های سیاه هواپیمای سانحه دیده اوکراین را بازخوانی کند.

26 مرداد 1399

گفت وگوی تلفنی گریفیتس و بن علوی درباره صلح در یمن

نماینده سازمان ملل در امور یمن و وزیر امور خارجه عمان روز یکشنبه تلفنی درباره آتش بس و تحقق صلح در یمن گفت وگو کردند.

22 مرداد 1399

رومینا اشرفی؛ نقص قانون یا فرهنگ؟

یکی از اخبار تلخ و دردناک که در اوایل خردادماه رخ داد، قتل رومینا اشرفی دختر 14 ساله اهل تالش بود که به دست پدرش با داس سربریده شد. بی شک قتل رومینا یکی از وحشتناک ترین جنایاتی است که در سال های اخیر اتفاق افتاده است؛ گرچه درسال های گذشته هم قتل های ناموسی...

21 مرداد 1399

خبرنگاران وزیر نیرو: قرارداد 2 ساله صادرات برق با عراق امضا شد

بغداد- خبرنگاران - وزیر نیروی جمهوری اسلامی ایران در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگاران درباره دستاوردهای سفر روز چهارشنبه به بغداد گفت که قرارداد 2 ساله صادرات برق به عراق، میان دو کشور به امضا رسید.

16 مرداد 1399

پیش بینی ایجاد 17 هزار و 755 شغل در کرمانشاه

مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه بااشاره به کاهش سه درصدی میزان بیکاری استان در سال 98؛ گفت: براساس سند اشتغال سال جاری، ایجاد 17 هزار و 755 شغل برای شهرستان کرمانشاه پیش بینی شده است.

14 مرداد 1399

کنایه معنادار ظریف به مقامات آمریکایی: تکنیک زانو روی گردن چیز تازه ای نیست

وزیر امور خارجه کشورمان در اظهاراتی طعنه آمیز خطاب به مقامات آمریکایی گفت که دولت آمریکا پیش از این نیز تکنیک زانو روی گردن را علیه ملت ایران به کار گرفته اند، اما این تکنیک نتوانسته است ملت ایران را به زانو در بیاورد.

13 مرداد 1399

رشد 233 درصدی اعتبارات آذربایجان شرقی در دولت تدبیر و امید

خبرنگاران/آذربایجان شرقی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی با بیان این که هر چند دوران دولت های نهم و دهم مقارن با فراوانی درآمدهای نفتی بوده اما اعتبارات سال 98 نسبت به سال 91 بیش از 233 درصد رشد را نشان می دهد، گفت: میزان تخصیص و جذب اعتبارات...

2 مرداد 1399

سری آ باز هم تعلیق شد

سری آ ایتالیا یک بار دیگر از سوی نخست وزیر این کشور تعلیق شد.

1 مرداد 1399
تعداد: (113)