نحوه پذیرش دانشجویان گروه پزشکی 20 آبان ماه در مجلس آنالیز می گردد

به گزارش وبلاگ مطالعه، نحوه پذیرش دانشجویان گروه پزشکی از سال تحصیلی 96 تاکنون، با حضور جمعی از مسئولان دانشگاه آزاد و وزارتخانه های علوم و بهداشت 20 آبان ماه آنالیز خواهد شد.

نحوه پذیرش دانشجویان گروه پزشکی 20 آبان ماه در مجلس آنالیز می گردد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ مطالعه، براساس دستور جلسات هفتگی کمیسیون های مجلس شورای اسلامی، اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی دوشنبه و سه شنبه 20 و 21 آبان ماه نشست برگزار می نمایند.

در روز دوشنبه 20 آبان 98، اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، به تبادل اخبار پرداخته و سپس از منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به منظور ارائه گزارش از عملکرد وظایف دانشگاه پیغام نور مندرج در مفاد قانون برنامه ششم توسعه دعوت شده است.

همچنین در ادامه، آنالیز نحوه پذیرش دانشجویان گروه پزشکی از سال تحصیلی 1396 تا کنون با حضور ولایتی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دستور کار کمیسیون آموزش واقع شده است.

براساس این گزارش، آنالیز موضوع عدم پرداخت حقوق معلمان و کارکنان مدارس خارج از کشور با حضور وزیر آموزش و پرورش از دیگر دستور کار های روز دوشنبه کمیسیون آموزش است.

روز سه شنبه 21 آبان ماه، پس از نشست هیئت رئیسه کمیسیون و تبادل اخبار، از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری جهت پاسخ به سوالات سید جواد حسینی کیا، بیت اله عبدالهی، رضا شیران خراسانی 4 فقره، جلال محمودزاده 2فقره، علی کاظمی باباحیدری و شهاب نادری دعوت می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نحوه پذیرش دانشجویان گروه پزشکی 20 آبان ماه در مجلس آنالیز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه پذیرش دانشجویان گروه پزشکی 20 آبان ماه در مجلس آنالیز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید