اخبار مجلس

آمریکا صادرات دفاعی خود به هنگ کنگ را متوقف کرد

وزیر خارجه ایالات متحده آمریکا گفت که واشنگتن صادرات تجهیزات دفاعی خود به هنگ کنگ را متوقف کرده و قصد دارد محدودیت های تجاری بیشتر را علیه آن اعمال کند.

5 شهریور 1399

رومینا اشرفی؛ نقص قانون یا فرهنگ؟

یکی از اخبار تلخ و دردناک که در اوایل خردادماه رخ داد، قتل رومینا اشرفی دختر 14 ساله اهل تالش بود که به دست پدرش با داس سربریده شد. بی شک قتل رومینا یکی از وحشتناک ترین جنایاتی است که در سال های اخیر اتفاق افتاده است؛ گرچه درسال های گذشته هم قتل های ناموسی...

21 مرداد 1399

رشد 233 درصدی اعتبارات آذربایجان شرقی در دولت تدبیر و امید

خبرنگاران/آذربایجان شرقی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی با بیان این که هر چند دوران دولت های نهم و دهم مقارن با فراوانی درآمدهای نفتی بوده اما اعتبارات سال 98 نسبت به سال 91 بیش از 233 درصد رشد را نشان می دهد، گفت: میزان تخصیص و جذب اعتبارات...

2 مرداد 1399

فراوری ناکافی، عرضه و تقاضا را برهم می زند، ظرف یک ماه آینده، بازار را متعادل خواهیم کرد

رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و فراوریکنندگان با اشاره به اینکه تقاضای بالا برای ثبت نام در هنگام بازشدن سایت های فروش، اکثرا کاذب است؛ فراوری ناکافی و در نتیجه عدم پاسخگویی به تقاضا، موجب برهم خوردن بازار شده است.

16 تیر 1399

خبرنگاران وجود اسناد فشار آمریکا برای محدودسازی برنامه هسته ای ایران قبل از انقلاب

تهران- خبرنگاران- معاون اسناد سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در تشریح بازدید از وبگاه آرشیو استرالیا گفت: در جست وجویی با کلید واژه ایران به اسناد فشار آمریکا در ایجاد محدودیت برای فعالیت های هسته ای ایران در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی برخوردم. ...

20 خرداد 1399

دوره های آموزشی پادگان ها تعطیل می شود؟

فرمانده ستاد عملیات مدیریت کرونا در کلانشهر تهران گفت: با وجود حضور تیم های بهداشتی ما در پادگان ها، پیشنهاد داده ایم که دوره های آموزشی سربازان فعلا برگزار نشود.

9 خرداد 1399

کوشش های خستگی ناپذیر جناب عالی ماجور در نزد خدای متعال خواهد بود، آرزوی صحت و سلامتی برای لاریجانی

در پی ابتلای رئیس مجلس شورای اسلامی به بیماری کرونا، سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی برای او آرزوی صحت و سلامتی کرد.

4 خرداد 1399

کسری بودجه آمریکا در مرز هشدار

تنها در ماه فوریه، آمریکا 31 میلیارد دلار کسری بودجه داشته است.

10 اردیبهشت 1399

کناره گیری الیزابت وارن از رقابت های انتخاباتی آمریکا

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی ان ان، الیزابت وارن، نامزد انتخاباتی حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری پیش روی آمریکا در سال 2020 که در حال رقابت های درون حزبی دموکرات بود، به صورت رسمی از رقابت های داخلی این حزب کنار کشید.

4 اردیبهشت 1399

مبلغ یارانه در سال 99 به 72 هزار تومان افزایش می یابد

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور در سال 99 گفت که مبلغ یارانه در سال آینده به 72 هزار تومان افزایش خواهد یافت.

25 اسفند 1398

800 میلیارد تومان تسهیلات در اختیار واحدهای صنعتی آذربایجان شرقی نهاده شد

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: تا به امروز 800 میلیارد تومان تسهیلات بانکی در اختیار واحدهای صنعتی استان قرار گرفته است.

17 بهمن 1398

دموکرات ها دلایل استیضاح ترامپ را در 658 صفحه تشریح کردند

فارس نوشت: کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا که تحت کنترل دموکرات ها واقع شده است، روز دوشنبه در گزارشی 658 صفحه ای به تشریح دلایل و مستندات استیضاح دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پرداخته است.

13 بهمن 1398

آنالیز راه های برون رفت از چالش های مالی در جلسات آینده کمیسیون مالی

رئیس کمیسیون مالی مجلس گفت که این کمیسیون در نشست های آینده خود به موضوع ترسیم چالش های مالی و راه های برون رفت از چالش های مالی موجود خواهد پرداخت.

5 بهمن 1398

نظر دولت درباره دستگیری روح الله زم ، ربیعی: روحانی منکر موجودیت و قانونیت نهاد شورای نگهبان نیست

سخنگوی دولت گفت: صندلی ریاست جمهوری یکی از عمودهای این خیمه ای است که به نام جمهوری اسلامی برپا شده است.

14 آذر 1398

سرنوشت هواپیماهای برجامی، مشکل صنعت هوایی هواپیمانیست؛مدیریت است

به گزارش خبرنگاران، کنگره آمریکا در اقدامی عجیب در روز چهارشنبه به طرحی که یکی از اعضای جمهوری خواه در برابر اعتراض نمایندگان دموکرات کنگره، درباره متمم قانون بودجه 2018 این کشور تهیه نموده بود رأی مثبت داد و به این ترتیب دفتر کنترل اموال خارجی وزارت...

13 آذر 1398

بودجه 100 میلیارد تومانی هم حریف بوی بد جهت فرودگاه امام نشد!

عضو شورای شهر تهران گفت: اگر بخواهیم آرادکوه را به 100 کیلومتر دورتر از تهران منتقل کنیم مردم باید هزینه عوارض را بپردارند.

19 آبان 1398

واریز 4 هزار میلیارد سود سهام عدالت به حساب 41 میلیون نفر

سازمان خصوصی سازی بیان کرد: تاکنون مبلغ 3956 میلیارد تومان به حساب بیش از 41 میلیون نفر از مشمولین طرح سهام عدالت که شماره شبای بانکی خود را اعلام نموده بودند، واریز شده است.

6 آبان 1398

شاغلینی که سنوات خدمتی آن ها پر شده مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان نمی شوند، کارکنان دولت تا سرانجام عمر کارمند دولت هستند

عضو شورای شهر تهران گفت: هیچ بازنشسته ای در شهرداری بعد از بازنشسته شدن دوباره به کار گرفته نشده است.

2 آبان 1398