کسب و کار

آمازون هم وارد عرصه اینترنت ماهواره ای سراسری می گردد

اکنون آمازون برای استقرار شبکه پهن باند ماهواره های خود مجوز لازم را دارد و با افزایش فعالان عرصه اینترنت ماهواره ای باید انتظار رقابت جدی تری و پیشرفت سریع تری را داشته باشیم.

15 مهر 1399

روحانی: بازار سکه و دلار جای سرمایه گذاری نیست ، سهام ETF اوایل شهریور با تخفیف فروخته می گردد ، خرید نفت جای سرمایه گذاری است

رییس جمهوری با خطا دانستن مقایسه شرایط جنگ با شرایط صلح گفت: اگر آمار رشد مالی دولت با نفت را در سال 93، 94، 95 و 96 باهم مقایسه کنیم رشد 14 درصد هم در یکی از این سال ها داشته ایم و به طور متوسط 5 درصد رشد مالی با نفت را شاهد بودیم.

11 مهر 1399

سرویس تحویل مواد غذایی آمازون در انگلیس راه اندازی شد

با شیوع ویروس کرونا که باعث افزایش خرید آنلاین مواد غذایی در انگلیس شده است، آمازون وارد رقابت با سوپرمارکتها شد و سرویس رایگان تحویل سفارشات را در این کشور راه اندازی کرد.

29 شهریور 1399

دیگو سیمئونه روی طارمی زوم کرد

سیاست اتلتیکو مادرید برای جذب مهدی طارمی متفاوت با سیاست های بنفیکا است؛ اتلتیکو به دنبال استفاده از مهدی طارمی در ترکیب تیم است و مسئله ای برای اینکه برای خرید مهدی طارمی 10 میلیون یورو هزینه کند، ندارد، حتی اگر در آینده پیروز نشود این بازیکن را با...

10 شهریور 1399

آیفون SE؛ آیا گوشی جدید اپل ارزش صبر کردن دارد؟

وب سایت فرارو: آیفون SE جدید با صفحه نمایش 4.7 اینچی و با قیمت پایه 399 دلار معرفی شده که البته اگر کسی بخواهد حافظه ذخیره سازی بیشتری در اختیار داشته باشد باید تا 550 دلار هزینه کند. iPhone SE در حقیقت نمونه ارزانقیمت گوشی موبایل اپل است که یک نمونه از آن قبلا معرفی...

3 شهریور 1399

موقع دندان درد چه قرصی بخوریم؟

هفته نامه سلامت: اگرچه با مراجعات دوره ای و معاینات منظم و افزایش بهداشت دهان و دندان ها، دندان دردهای غیرقابل پیش بینی و ناگهانی نسبت به گذشته دیگر کمتر برای مردم ممکن است پیش بیاید، اما دندان درد برای خیلی از مردم کماکان یک کابوس تلقی می گردد.

31 مرداد 1399

افتتاح کتاب فروشی های جدید چه نسبتی با گسترش بازار کتاب دارد؟

خبرنگاران (ایبنا): قیمت های همیشه صعودی کاغذ و کتاب؛ آمار همیشه پایین سرانه مطالعه و جامعه کم کتاب خوان، افزایش سرانه استفاده از فضای مجازی و این قبیل موارد در این چند سال اخیر، بازار کتاب فروشی ها را از رونق انداخته و برخی از کتاب فروشی ها را به تعطیلی...

24 مرداد 1399

مشوق های سامانه بلیت فروشی برای سینماداران

به منظور جلوگیری از انحصار، تعداد قراردادهای هر سینما با فروشندگان برخط باید حداقل 2 مورد باشد و برای سینماهایی که با هر 4 فروشنده، قرارداد می بندند مشوق هایی در نظر گرفته خواهد شد.

18 مرداد 1399

صدور 10 موافقت اصولی طرح های کشاورزی در خوزستان

خبرنگاران/خوزستان مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان از صدور 10 فقره موافقت اصولی طرح های بخش کشاورزی اطلاع داد.

15 مرداد 1399

پیش بینی ایجاد 17 هزار و 755 شغل در کرمانشاه

مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه بااشاره به کاهش سه درصدی میزان بیکاری استان در سال 98؛ گفت: براساس سند اشتغال سال جاری، ایجاد 17 هزار و 755 شغل برای شهرستان کرمانشاه پیش بینی شده است.

14 مرداد 1399

کرونا درآمدزایی ما را به صفر رساند، لزوم حمایت از تولید کنندگان داخلی در شرایط کنونی

مدیرعامل کسب و کار اینترنتی در حوزه صنایع دستی گفت: حمایت های دولت می تواند فرصت صادرات محصولات ایرانی را فراهم کند.

11 مرداد 1399

سایت فروش ایران خودرو جهت اصلی پیش ثبت نام و دریافت کد کاربری

معاون مهندسی سازمان و سیستم های گروه صنعتی ایران خودرو، سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir را تنها راستا پیش ثبت نام و دریافت کد کاربری دانست. فرآیند پیش ثبت نام مطابق با اطلاعات درج شده در لینک اطلاعیه ها در این سایت است.

8 مرداد 1399

رتبه بندی دوره های فوق لیسانس کسب و کار

در این مقاله می خواهیم رتبه بندی QS از دوره های فوق لیسانس کسب و کار در سال 2018 را به شما معرفی کنیم. این رتبه بندی از داده های جمع آوری شده در نظرسنجی کارفرمای جهانی QS، نظرسنجی آمادمیک جهانی QS و یک نظرسنجی دیگر که توسط خود مدارس کسب و کار اجرا شده استفاده...

5 مرداد 1399

منزوی: ساندویچ فروش ورزشگاه آزادی درآمدش از باشگاه استقلال بیشتر است، دل شکسته هستم و نمی خواهم بمانم

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: من استقلال را دوست دارم ولی دل شکسته هستم و نمی خواهم در این تیم بمانم.

1 مرداد 1399

فراوری ناکافی، عرضه و تقاضا را برهم می زند، ظرف یک ماه آینده، بازار را متعادل خواهیم کرد

رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و فراوریکنندگان با اشاره به اینکه تقاضای بالا برای ثبت نام در هنگام بازشدن سایت های فروش، اکثرا کاذب است؛ فراوری ناکافی و در نتیجه عدم پاسخگویی به تقاضا، موجب برهم خوردن بازار شده است.

16 تیر 1399

قیمت مرغ و تخم مرغ در آستانه ماه رمضان

رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: درحال حاضر قیمت مرغ در خرده فروشی ها کیلویی 11 هزار و 500 تومان و تخم مرغ نیز شانه ای 22 هزار تومان است.

29 خرداد 1399

بهترین املت تهران را کجا بخوریم؟

بهترین املت فروشی های تهرانصبحانه یکی از مهم ترین وعده های غذایی است و یک صبحانه خوشمزه و کامل می تواند نویدبخشِ یک روز پرانرژی باشد. یکی از خوشمزه ترین صبحانه های ایرانی، املت است که همراه با نان سنگک یا بربری تازه و یک استکان چای تازه دم ترکیبی بی نظیر...

25 خرداد 1399

خبرنگاران وجود اسناد فشار آمریکا برای محدودسازی برنامه هسته ای ایران قبل از انقلاب

تهران- خبرنگاران- معاون اسناد سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در تشریح بازدید از وبگاه آرشیو استرالیا گفت: در جست وجویی با کلید واژه ایران به اسناد فشار آمریکا در ایجاد محدودیت برای فعالیت های هسته ای ایران در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی برخوردم. ...

20 خرداد 1399

کرونا کارگران خارجی در خلیج فارس را زمین گیر کرده است

نیویورک تایمز در گزارشی نوشت؛ پادشاهی های نفت خیز حاشیه خلیج فارس و میلیونها کارگر مهاجر که بیشترین سهم را در ساختن اقتصاد این کشورها دارند بر اثر تعطیلی کسب و کار ناشی از شیوع ویروس کرونا متحمل بدترین آسیب ها شده اند.

18 خرداد 1399

پویش همگانی درخواست کسر حقوق دانشگاه تربیت مدرس راه اندازی شد

بنیاد خیرین دانشگاه تربیت مدرس با توجه به ناتوانی خانواده های کم درآمد در تأمین معیشت خود از دانشگاهیان خواست در پویش همگانی درخواست کسر حقوق برای کمک به اقشار آسیب دیده شرکت کنند.

13 خرداد 1399
تعداد: (58)