بازاریابی و فروش

روحانی: بازار سکه و دلار جای سرمایه گذاری نیست ، سهام ETF اوایل شهریور با تخفیف فروخته می گردد ، خرید نفت جای سرمایه گذاری است

رییس جمهوری با خطا دانستن مقایسه شرایط جنگ با شرایط صلح گفت: اگر آمار رشد مالی دولت با نفت را در سال 93، 94، 95 و 96 باهم مقایسه کنیم رشد 14 درصد هم در یکی از این سال ها داشته ایم و به طور متوسط 5 درصد رشد مالی با نفت را شاهد بودیم.

11 مهر 1399

سرویس تحویل مواد غذایی آمازون در انگلیس راه اندازی شد

با شیوع ویروس کرونا که باعث افزایش خرید آنلاین مواد غذایی در انگلیس شده است، آمازون وارد رقابت با سوپرمارکتها شد و سرویس رایگان تحویل سفارشات را در این کشور راه اندازی کرد.

29 شهریور 1399

دیگو سیمئونه روی طارمی زوم کرد

سیاست اتلتیکو مادرید برای جذب مهدی طارمی متفاوت با سیاست های بنفیکا است؛ اتلتیکو به دنبال استفاده از مهدی طارمی در ترکیب تیم است و مسئله ای برای اینکه برای خرید مهدی طارمی 10 میلیون یورو هزینه کند، ندارد، حتی اگر در آینده پیروز نشود این بازیکن را با...

10 شهریور 1399

آیفون SE؛ آیا گوشی جدید اپل ارزش صبر کردن دارد؟

وب سایت فرارو: آیفون SE جدید با صفحه نمایش 4.7 اینچی و با قیمت پایه 399 دلار معرفی شده که البته اگر کسی بخواهد حافظه ذخیره سازی بیشتری در اختیار داشته باشد باید تا 550 دلار هزینه کند. iPhone SE در حقیقت نمونه ارزانقیمت گوشی موبایل اپل است که یک نمونه از آن قبلا معرفی...

3 شهریور 1399

موقع دندان درد چه قرصی بخوریم؟

هفته نامه سلامت: اگرچه با مراجعات دوره ای و معاینات منظم و افزایش بهداشت دهان و دندان ها، دندان دردهای غیرقابل پیش بینی و ناگهانی نسبت به گذشته دیگر کمتر برای مردم ممکن است پیش بیاید، اما دندان درد برای خیلی از مردم کماکان یک کابوس تلقی می گردد.

31 مرداد 1399

افتتاح کتاب فروشی های جدید چه نسبتی با گسترش بازار کتاب دارد؟

خبرنگاران (ایبنا): قیمت های همیشه صعودی کاغذ و کتاب؛ آمار همیشه پایین سرانه مطالعه و جامعه کم کتاب خوان، افزایش سرانه استفاده از فضای مجازی و این قبیل موارد در این چند سال اخیر، بازار کتاب فروشی ها را از رونق انداخته و برخی از کتاب فروشی ها را به تعطیلی...

24 مرداد 1399

مشوق های سامانه بلیت فروشی برای سینماداران

به منظور جلوگیری از انحصار، تعداد قراردادهای هر سینما با فروشندگان برخط باید حداقل 2 مورد باشد و برای سینماهایی که با هر 4 فروشنده، قرارداد می بندند مشوق هایی در نظر گرفته خواهد شد.

18 مرداد 1399

کرونا درآمدزایی ما را به صفر رساند، لزوم حمایت از تولید کنندگان داخلی در شرایط کنونی

مدیرعامل کسب و کار اینترنتی در حوزه صنایع دستی گفت: حمایت های دولت می تواند فرصت صادرات محصولات ایرانی را فراهم کند.

11 مرداد 1399

سایت فروش ایران خودرو جهت اصلی پیش ثبت نام و دریافت کد کاربری

معاون مهندسی سازمان و سیستم های گروه صنعتی ایران خودرو، سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir را تنها راستا پیش ثبت نام و دریافت کد کاربری دانست. فرآیند پیش ثبت نام مطابق با اطلاعات درج شده در لینک اطلاعیه ها در این سایت است.

8 مرداد 1399

منزوی: ساندویچ فروش ورزشگاه آزادی درآمدش از باشگاه استقلال بیشتر است، دل شکسته هستم و نمی خواهم بمانم

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: من استقلال را دوست دارم ولی دل شکسته هستم و نمی خواهم در این تیم بمانم.

1 مرداد 1399

فراوری ناکافی، عرضه و تقاضا را برهم می زند، ظرف یک ماه آینده، بازار را متعادل خواهیم کرد

رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و فراوریکنندگان با اشاره به اینکه تقاضای بالا برای ثبت نام در هنگام بازشدن سایت های فروش، اکثرا کاذب است؛ فراوری ناکافی و در نتیجه عدم پاسخگویی به تقاضا، موجب برهم خوردن بازار شده است.

16 تیر 1399

قیمت مرغ و تخم مرغ در آستانه ماه رمضان

رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: درحال حاضر قیمت مرغ در خرده فروشی ها کیلویی 11 هزار و 500 تومان و تخم مرغ نیز شانه ای 22 هزار تومان است.

29 خرداد 1399

بهترین املت تهران را کجا بخوریم؟

بهترین املت فروشی های تهرانصبحانه یکی از مهم ترین وعده های غذایی است و یک صبحانه خوشمزه و کامل می تواند نویدبخشِ یک روز پرانرژی باشد. یکی از خوشمزه ترین صبحانه های ایرانی، املت است که همراه با نان سنگک یا بربری تازه و یک استکان چای تازه دم ترکیبی بی نظیر...

25 خرداد 1399

ابوالحسن افشار اُرمَوی و نگارگری دل انگیز روی قلمدان

ابوالحسن افشار اُرموی قلمدان نگار ایرانی در نیمه دوم سده سیزدهم هجری است.

11 خرداد 1399

تشریح جزئیات پرداخت تسهیلات به بنگاه ها، به ازای هر کارگر 12 یا 16 میلیون

معاون رئیس جمهور به جزئیات پرداخت تسهیلات به بنگاه ها اشاره نمود و گفت: ملاک حفظ اشتغال کارگران است و به ازای هر کارگر 12 یا 16 میلیون تومان پرداخت می گردد.

10 خرداد 1399

خبرنگاران 121 تن کالای تنظیم بازار در مهریز توزیع شد

یزد- خبرنگاران - سرپرست اداره صنعت ، معدن و تجارت (صمت) مهریز گفت: در آستانه سال جدید ، 121 تن کالای اساسی با هدف تنظیم بازار بین عاملان فروش و عرضه شهرستان توزیع شد تا در اختیار مردم گذاشته گردد.

19 اردیبهشت 1399

آمریکا تروریسم مالی را سرانجام دهد

ترجمه متن کامل نامه مورخ 22 اسفند 1398 وزیر خارجه به دبیرکل سازمان ملل متحد منتشر شد.

11 اردیبهشت 1399

آخرین قیمت انواع لپ تاپ در بازار (تاریخ 21 اسفند)

قیمت لپ تاپ های متنوع از برند های مطرح دنیا در بازار ایران، به تاریخ 21 اسفند 98 را در این خبر مشاهده کنید.

10 اردیبهشت 1399

شارژری که در 200 کشور قابل استفاده است

به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، یک شرکت تجاری شارژری را فراوری نموده که دارای پورت ها، دو شاخه ها و گزینه های مختلف برای شارژ وسایل برقی است و با انواع گوشی ها و تبلت ها و لپ تاپ ها سازگار است.

2 اردیبهشت 1399

سامسونگ بیشتر از هر زمان دیگری شبیه به اپل شده است!

تقریبا هفته گذشته بود که سامسونگ از گوشی های سری گلکسی اس 20 به همراه یک گوشی تاشو تحت عنوان گلکسی Z Flip رونمایی کرد. اس 20 و اس 20 پلاس دو محصول فوق العاده قدرتمندی بودند که به تنهایی می توانستند جای خالی یک پرچم دار همه فن حریف را برای سامسونگ پر کنند. اما...

20 فروردین 1399
تعداد: (36)