موبایل، تبلت و گجت ها

خبرنگاران انهدام باند سارقان مسلح مامورنما در اهواز

اهواز - خبرنگاران - رییس پلیس آگاهی خوزستان گفت: اعضای باند سارقان مسلح مامورنما در شهرستان اهواز شناسایی و دستگیر شدند.

5 مهر 1399

آمار عجیب پلیس تهران، افزایش کلاهبرداری، موبایل قاپی و جعل در پایتخت

رئیس پلیس آگاهی تهران از افزایش کلاهبرداری و افزایش وقوع موبایل قاپی در سه ماهه نخست سال خبر داد.

22 شهریور 1399

بهترین رستوران های شمال تهران

خبرنگاران: همه ما برای انتخاب یک رستوران مناسب برای سپری کردن لحظاتی شیرین و به یادماندنی در کنار دوستان و اعضای خانواده مان ترجیح می دهیم که به سراغ گزینه هایی ایده آل برویم که هم از نظر کیفیت غذایی صندلی خوبی دارند و هم از فضای دل نشینی برخوردار هستند.

20 شهریور 1399

دانلود QR Code Reader &amp Barcode Scanner v2.0.15 - اپلیکیشن بارکد خوان هوشمند

برنامه QR Code Reader & Barcode Scanner v2.0.15 یک برنامه کاربردی و کم حجم برای گوشی های هوشمند اندرویدی است که هر کاربر حرفه ای روزی به آن احتیاج پیدا خواهد نمود.

17 شهریور 1399

آیفون SE؛ آیا گوشی جدید اپل ارزش صبر کردن دارد؟

وب سایت فرارو: آیفون SE جدید با صفحه نمایش 4.7 اینچی و با قیمت پایه 399 دلار معرفی شده که البته اگر کسی بخواهد حافظه ذخیره سازی بیشتری در اختیار داشته باشد باید تا 550 دلار هزینه کند. iPhone SE در حقیقت نمونه ارزانقیمت گوشی موبایل اپل است که یک نمونه از آن قبلا معرفی...

3 شهریور 1399

افتتاح کتاب فروشی های جدید چه نسبتی با گسترش بازار کتاب دارد؟

خبرنگاران (ایبنا): قیمت های همیشه صعودی کاغذ و کتاب؛ آمار همیشه پایین سرانه مطالعه و جامعه کم کتاب خوان، افزایش سرانه استفاده از فضای مجازی و این قبیل موارد در این چند سال اخیر، بازار کتاب فروشی ها را از رونق انداخته و برخی از کتاب فروشی ها را به تعطیلی...

24 مرداد 1399

دستگاهی کوچک برای ثبت ویدئوی 8K ساخته شد

دستگاه کوچکی ابداع شده که می تواند به طور 360 درجه و با کیفیت 8K ویدئو ثبت کند.

21 مرداد 1399

اطلاعات بیشتری از مشخصات Black Shark 3 منتشر شد

به تازگی اطلاعات و ویدئوهای تازه از دو نسخه Black Shark 3 منتشر شده است.

1 خرداد 1399

رندر و تمام مشخصات گلکسی M11 سامسونگ لو رفت

اگرچه سامسونگ گوشی های میان رده و پایین رده خود را محدود به سری A و M نموده است، ولی در هر دو سری روزبه روز گوشی های بیشتری معرفی می شوند و شاهد شلوغی بسیار زیادی هستیم. در همین رابطه باید به گلکسی M11 اشاره کنیم که قرار است به زودی معرفی گردد. بخشی از مشخصات...

28 اردیبهشت 1399

بدون یک نیمکره مغز به صورت عادی زندگی کنیم!

در مواردی نادردیده شده که فرد بخشی از مغز خود را از دست داده، ولی هیچ گونه علائم منفی در آنفرد دیده نشده است. دلیل آن چیست؟ برای دانستن پاسخ این سوال، باید درباره ماهیتاصلی ماده خاکستری بیشتر بدانیم.

27 اردیبهشت 1399

اکسسوری گوشی های هوشمند همه در یک مکعب شگفت انگیز 1 اینچی!

اکسسوری گوشی های هوشمند، در قالب یک مکعب شگفت انگیز: کابل USB همراه، شارژر موبایل، پایه ایستادگی موبایل، حافظه اضافی، شارژر اضطراری و ...

25 اردیبهشت 1399

آخرین قیمت انواع لپ تاپ در بازار (تاریخ 21 اسفند)

قیمت لپ تاپ های متنوع از برند های مطرح دنیا در بازار ایران، به تاریخ 21 اسفند 98 را در این خبر مشاهده کنید.

10 اردیبهشت 1399

شارژری که در 200 کشور قابل استفاده است

به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، یک شرکت تجاری شارژری را فراوری نموده که دارای پورت ها، دو شاخه ها و گزینه های مختلف برای شارژ وسایل برقی است و با انواع گوشی ها و تبلت ها و لپ تاپ ها سازگار است.

2 اردیبهشت 1399

رونمایی ال جی از نسل جدید لپ تاپهای باریک و سبک

شرکت ال جی از چهار لپ تاپ جدید خود رونمایی نموده که سه تای آنها کمتر از 1300 گرم وزن دارند و در آنها از پردازنده های نسل دهم اینتل استفاده شده است.

27 فروردین 1399

سامسونگ بیشتر از هر زمان دیگری شبیه به اپل شده است!

تقریبا هفته گذشته بود که سامسونگ از گوشی های سری گلکسی اس 20 به همراه یک گوشی تاشو تحت عنوان گلکسی Z Flip رونمایی کرد. اس 20 و اس 20 پلاس دو محصول فوق العاده قدرتمندی بودند که به تنهایی می توانستند جای خالی یک پرچم دار همه فن حریف را برای سامسونگ پر کنند. اما...

20 فروردین 1399

تفاوت ها و شباهت ها در یک قاب؛ مقایسه قابلیت های هواوی Y9S با Y9 Prime 2019

دو گوشی هوشمند Huawei Y9 Prime 2019 و Huawei Y9s محصولات جدید هوآوی در بازار ایران هستند که علی رغم شباهت های فراوان، در بعضی از ویژگی ها تفاوت های قابل توجهی دارند.

5 فروردین 1399

معرفی هتل 5 ستاره هتل سوفیتل در رم

هتل سوفیتل رم | Hotel Sofitel Romeاین هتل 5 ستاره در سال 1890 ساخته شده و زیبایی و ظرافت آن قابل تحسین است. هتل سوفیتل رم Hotel Sofitel Rome در کناره های باغ های زیبا و طبیعی ویلا بورگز و در مرکز شهر رم قرار گرفته است. بسیاری از جاذبه های معروف رم مانند پله های اسپانیایی، فواره...

19 اسفند 1398

نقص امنیتی تیک توک به هکرها اجازه دسترسی به ویدیوهای کاربران را می دهد

اخیراً تیک توک تحت نظارت شدیدی قرار گرفته است و حتی دولت آمریکا نیز استفاده از این اپلیکیشن را در تلفن های هوشمند دولتی در ارتش ممنوع اعلام نموده است. اکنون یک نقص امنیتی جدید درباره این اپلیکیشن ثبت شده است.

9 اسفند 1398

گفت وگویی منتشر نشده از شهلا ریاحی ، از مردم روحیه گرفتم

شهلا ریاحی می گفت: تنها با دانشگاه رفتن کسی هنرپیشه نمی گردد، بلکه وجود حس هنرپیشگی در موفقیت افراد سهم مهمی خواهد داشت.

4 اسفند 1398

اسرار پشت پرده برندهای مشهور که تا حالا نشنیده اید

معمولا پشت نام برندهای مشهور که در زندگی روزمره از تولیدات آنها استفاده می کنیم، داستانی هست. در این گزارش به سراغ معروف ترین برندهای جهان رفته ایم که حتما اسمشان را شنیده اید، اما به احتمال زیاد از داستان پشت پرده لوگوهایشان چیزی نمی دانید.

27 بهمن 1398
تعداد: (31)