اطلاعات بیشتری از مشخصات Black Shark 3 منتشر شد

به گزارش وبلاگ مطالعه، به تازگی اطلاعات و ویدئوهای تازه از دو نسخه Black Shark 3 منتشر شده است.

اطلاعات بیشتری از مشخصات Black Shark 3 منتشر شد

به گزارش خبرنگار ، آخرین نسخه گوشی های گیمینگ شیائومی اکنون در حال رسیدن به روز رونمایی خود است. این گوشی های مخصوص گیمینگ Black Shark نام دارند و نسخه جدید آن با عدد 3 به نمایش درآمده است. مانند همه محصولات دیگر که نزدیک به زمان رونمایی اطلاعات جدیدی از آن ها در فضای مجازی منتشر می گردد، تعیینات تازه ای از Black Shark 3 به دست ما رسیده است.

نسخه استاندارد Black Shark 3 دارای اندازه ای برابر 6.7 اینچ است و از یک نمایشگر فول اچ دی پلاس امولد با رزولوشن 2400 در 1080 استفاده می نماید. همچنین صفحه نمایش این دستگاه دارای نرخ تازه سازی برابر 90 هرتز است.

این در حالی است که نسخه پرو این دستگاه 7.1 اینچی بوده و از نمایشگر +QHD با رزولوشن 3120 در 1440 بهره می برد. هر دوی این نمایشگر ها دارای گواهی HDR10+، تراشه صفحه نمایش مستقل و MEMC 2.0 با تنظیم دمای رنگ TruView هستند.

علاوه بر همه این ها، دو نسخه Black Shark 3 از ویژگی کنترل جدید فرمان صوتی برای عناوینی مانند نسخه چینی PUBG: Mobile (Peacekeeper Elite) پشتیبانی خواهد نمود. هنوز دقیقاً تعیین نیست که چگونه و به چه دلیل این ویژگی به وجود آمده است، اما دمویی از آن در فضای مجازی منتشر شده است که شاید اطلاعات بیشتری به ما بدهد.

در ادامه دو ویدئوی منتشر شده از این قابلیت را مشاهده می کنید:

به نظر می رسد این روش کنترل جدید به شما امکان می دهد کار های اساسی مانند قفل کردن روی اهداف، تعویض خشاب و تعویض سلاح ها را انجام دهید. البته در ویدئو های منتشر شده، گیمر می تواند تمام کار ها را به وسیله صدا انجام دهند. در بخش نرم افزاری نیز هر دو نسخه Black Shark 3 دارای بهینه سازی مخصوص بازی هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اطلاعات بیشتری از مشخصات Black Shark 3 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات بیشتری از مشخصات Black Shark 3 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید