معرفی هتل 5 ستاره هتل سوفیتل در رم

به گزارش وبلاگ مطالعه، هتل سوفیتل رم | Hotel Sofitel Rome

این هتل 5 ستاره در سال 1890 ساخته شده و زیبایی و ظرافت آن قابل تحسین است. هتل سوفیتل رم Hotel Sofitel Rome در کناره های باغ های زیبا و طبیعی ویلا بورگز و در مرکز شهر رم قرار گرفته است. بسیاری از جاذبه های معروف رم مانند پله های اسپانیایی، فواره تروی و خیابان ونتو در دهه 1960 پشت صحنه فیلم هایی چون زندگی شیرین بودند که این هتل منحصر به فرد در کنار آنها قرار گرفته است. در ادامه، با ما در مجله خبرنگاران همراه باشید تا خصوصیات هتل سوفیتل رم را با هم مرور کنیم.

معرفی هتل 5 ستاره هتل سوفیتل در رم

خدمات رفاهی هتل سوفیتل رم

کارکنان دربان و رستوران، مهربانانه و با احترام در خدمت شما خواهند بود. نمای داخلی هتل فصلی تغییر می نماید تا فعالیت های هنرمندان مختلف در زمینه های گشت و گذار، سلامتی، مد، تاریخ، هنر و فرهنگ برای شما مهمانان ارائه گردد. برخی از این فعالیت ها شامل سفرهای روزانه به حومه شهر رم، تورهای شخصی و گروهی بازدید از آثار مهم رم از جمله واتیکان، کرایه وسپا یا ماشین فراری، تورهای غذائی در شهر و … می باشد. خدمات خشکشویی شامل اتوشویی، شستشوی لباس، اتوکشی، پرس شلوار و واکس کفش همه با پرداخت هزینه آن مهیا است. اگر با خانواده و کودکتان به این شهر سفر می کنید، خدمات نگهداری از کودک برایتان مهیا خواهد بود. برای کارهای اداری و خدمات فکس و فتوکپی به سراغ میز پذیرش بروید و یک اتاق دیدار هم فراهم می باشد.

این میز شبانه روزی در خدمت شما است و دیگر امکاناتی از قبیل انبار چمدان، خدمات بلیط و تور، تبدیل ارز و خدمات نگهبانی را فراهم می نماید. در زمان تحویل دریافت اتاق به هیچ عنوان معطل نخواهید شد. ترانسفر فرودگاهی و خدمات حمل و نقل با پرداخت هزینه مجزا در اختیارتان قرار می گیرد. برای مسافرانی که وسیله نقلیه دارند در خیابان هتل، پارکینگی است که می توانید بهره ببرید. اینترنت وای فای رایگان جوابگوی همه فضاهای هتل و اتاق ها می باشد؛ با این حال اینترنت کابلی با سرعت بالا نیز در دسترس است.

کارکنان هتل به زبان های روسی، پرتغالی، ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی و آلمانی صحبت می نمایند. برای مهمانان کم توان و ناتوان نیز امکانات خاصی مهیا شده است.

ورود به هتل سوفیتل رم از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید و میز پذیرش به صورت شبانه روزی جوابگوی شما خواهد بود. ورود حیوانات خانگی به این هتل آزاد بوده و با هماهنگی قبلی می توانید حیوانات خانگی خود را به این هتل بیاورید. اتاق ها و فضاهایی نیز برای افراد غیر سیگاری و فضای مجزایی برای افراد سیگاری در این هتل، اختصاص داده شده است.

امکانات تفریحی هتل سوفیتل رم

هتل کتابخانه دارد که می توانید قهوه و چای در آنجا سفارش دهید. در اطراف هتل نیز می توانید دوچرخه کرایه کنید یا برای دریافت تور رم، باید به میز پذیرش هتل مراجعه کنید. صبحانه را هم می توانید در اتاق میل کنید.

رستوران های هتل

  • رستوران لا تراس La Terrasse: آشپز ماهر Giuseppe DAlessio با حفظ هماهنگی فرهنگ ایتالیایی و فرانسوی، یک منوی مدیترانه ای برای آشپزخانه و سالن غذاخوری لا تراس La Terrasse واقع در سقف هتل، طراحی نموده است. در اینجا شما می توانید ناهار یا شام خود را سفارش داده و از منظره دیدنی شهر لذت ببرید.

    بهترین مواد تشکیل دهنده محلی و فصلی - از ترافل تا پنیر موزارلای بوفالو در این رستوران استفاده می گردد و غذاهای سرآشپز مانند اردک فوی گراس و تارتین سیب را از دست ندهید. شما می توانید غذا را از منو سفارش دهید.

  • رستوران لا لیتریچر La Littérature: در کنار لابی، بوفه ای بزرگ را ارائه می دهد که صبحانه هایی های تازه از کره های فرانسوی (همراه با شکلات) و شیرینی های ایتالیایی از بیسکویت گرفته تا مربا، تارت ها و کیک دارد. یک انتخاب کامل از انواع پنیر ایتالیایی و فرانسوی و غذاهای سرد و همچنین غذایی گرم مانند تخم مرغ وجود دارد. چیزهایی مانند آبمیوه ها به صورت فصلی تغییر می نماید و یک منو مخصوص بچه ها نیز است.

امکانات اتاق های هتل

همه 81 اتاق هتل، خدمات سرو غذای 24 ساعته و مبلمانی ظریف را ارائه می دهند و شامل امکانات رفاهی مانند سیستم های استریوی Bose، تلویزیون های ال سی دی با شبکه های جهانی و ایستگاه های متصل به iPod و یک تخت اضافه بزرگ با یک روکشی از پنبه و یک تشک پر و با نام سوفیتل مای بد Sofitel MyBed می باشد. تمام اتاق های کلاسیک، اتاق های برتر و لوکس از نور طبیعی، مبلمان الهام گرفته از سبک فرانسوی، کوسن های رنگی، پرده های پارچه ای زیبا و از پارچه کتانی برای طراحی فضایشان استفاده شده است.

اتاق های لوکس فضاهای بزرگتری را با پرده های پوشاننده در سالن ارائه می دهند. حمام ها از سنگ مرمر بوده و دارای حوله لباسی، دمپایی و لوازم آرایشی-بهداشتی برند هرمس هستند. هر یک از سه سوئیت پرستیژ Prestige در طبقات بالا قرار گرفته اند و تراس هایی با دید پانورامیک از شهر دارند.

میز کار، گاوصندوق دیجیتالی، تلفن، سشوار، ساعت رومیزی و خدمات بیدار کردن مهمان نیز در اتاق ها فراهم است. برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از هتل سوفیتل رم می توانید سری به قسمت رزرو هتل رم در سایت وبلاگ مطالعه بزنید.

انواع اتاق های هتل سوفیتل رم

  • لاکچری کینگ: با مساحت 28 مترمربع بوده که یک تخت دو نفره کینگ و نمایی رو به شهر دارد.
  • لاکچری دابل: نمایی رو به حیاط با مساحت 33 مترمربع دارد. یک تخت دو نفره و یک تخت مبلی هم دارد.
  • کلاسیک دابل: یک تخت دو نفره کوئین و نمایی رو به خیابان دارد. متراژ این اتاق 20 متر مربع است.
  • سوپریر دابل: متراژ این اتاق 25 متر مربع بوده و یک تخت دو نفره کوئین و نمایی رو به خیابان دارد.
  • سوپریر دوقلو: متراژ این اتاق 25 متر مربع بوده و دو تخت یک نفره با نمایی رو به خیابان دارد.
  • مساحت سوئیت پرستیژ 45 متر مربع است که بزرگترین اتاق هتل محسوب می گردد و فضای نشیمنی مجزا دارد.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر رم

  • فاصله تا ایستگاه متروی اسپانیا: 300 متر است که می توانید پیاده 3 دقیقه ای به آنجا برسید.
  • ترینیتا دی مونتی: تا هتل تنها 300 متر فاصله داشته که پیاده 4 دقیقه ای به این مکان بروید.
  • پله های اسپانیایی: تا هتل 400 متر فاصله دارد. می توانید پیاده 5 دقیقه ای به این جاذبه برسید.
  • پیازا باربرینی و پیازا دی اسپاگنا: 400 متر دورتر است. پیاده 5 دقیقه ای به این میدان ها می رسید.
  • ایستگاه متروی باربرینی: 500 متر دورتر است. پیاده 6 دقیقه ای به این ایستگاه می رسید.
  • ویلا بورگز، خیابان کوندوتی و خیابان مارگوتا: 600 متر از شما دور است که با ماشین تقریبا 3 دقیقه و پیاده 8 دقیقه راه خواهد بود.
  • کلیسای سانتا سوزانا: 700 متر بوده که با تاکسی 4 دقیقه ای به آنجا برسید. طی کردن این جهت پیاده، 9 دقیقه طول می کشد.
  • فواره تروی: 800 متر بوده که با تاکسی 6 دقیقه ای و پیاده 10 دقیقه ای به این جاذبه می رسید.
  • ایستگاه قطار روم ترمینی: 1.3 کیلومتر فاصله دارد. با تاکسی 8 دقیقه و پیاده 14 دقیقه تا این ایستگاه راه خواهید داشت.
  • میدان ناوونا: 1.5 کیلومتر است که پیاده تقریبا 25 دقیقه راه خواهد بود. اگر بخواهید تاکسی بگیرید، 10 دقیقه در راه خواهید بود. با اتوبوس طی این 22 دقیقه طول می کشد.
  • رومن فوروم: 1.6 کیلومتر بوده و پیاده تقریبا 40 دقیقه راه خواهد بود. اگر بخواهید تاکسی بگیرید، 20 دقیقه در راه خواهید بود. با اتوبوس شماره 160، طی این 20 دقیقه طول می کشد.
  • قلعه سنت آنجلو و کمپو دو فیوری: این دو جاذبه تا شما 1.8 کیلومتر فاصله دارند. اگر تاکسی سوار شوید، 14 دقیقه و اگر پیاده روی کنید، 32 دقیقه راه دارید. با اتوبوس شماره 62، طی این 26 دقیقه طول می کشد.
  • باسیلیکای سنت پیتر: 2.7 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 17 دقیقه و با مترو 25 دقیقه راه خواهد بود. با 40 دقیقه پیاده روی نیز به مقصد می رسید.
  • کلوسئوم: 2 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 7 دقیقه راه خواهد بود. اگر بخواهید تا آنجا قدم بزنید 30 دقیقه راه دارید. با اتوبوس خط 85، طی این جهت 20 دقیقه طول می کشد.
  • موزه های واتیکان: 2.7 کیلومتر از شما دورتر بوده و با 17 دقیقه رانندگی یا 45 دقیقه پیاده روی به مقصد می رسید. اتوبوس خط 490، طی این جهت 22 دقیقه طول می کشد.
  • فرودگاه بین المللی سیامپیو- جی. بی. پاستین: 14.8 کیلومتر است. از فرودگاه با تاکسی به دلیل ترافیک و عوارضی، یک ساعت زمان می برد تا به هتل برسید.
  • فاصله تا فرودگاه لئوناردو داوینچی: 23.2 کیلومتر می باشد. از فرودگاه با تاکسی یک ساعت تا هتل در راه خواهید بود.

موقعیت هتل سوفیتل رم

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

ایتالیا، 00187 رم آر ام، 47، ویا لامباردیا

Via Lombardia, 47, 00187 Roma RM, Italy

منبع: booking.com

منبع: الی گشت

به "معرفی هتل 5 ستاره هتل سوفیتل در رم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 5 ستاره هتل سوفیتل در رم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید