800 میلیارد تومان تسهیلات در اختیار واحدهای صنعتی آذربایجان شرقی نهاده شد

به گزارش وبلاگ مطالعه، رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: تا به امروز 800 میلیارد تومان تسهیلات بانکی در اختیار واحدهای صنعتی استان قرار گرفته است.

800 میلیارد تومان تسهیلات در اختیار واحدهای صنعتی آذربایجان شرقی نهاده شد

به گزارش وبلاگ مطالعه انلاین به نقل از ایرنا، حبیب امین زاده آدینه 29 آذر در جلسه کارگروه برطرف موانع فراوری شهرستان هریس در شهرک بیلوردی در استان آذربایجان شرقی افزود: این تسهیلات به صورت استانی در اختیار شرکت های مشکل دار قرار گرفته و به همین دلیل با افزایش این میزان به نفع شهرستان ها نیز اقدام می گردد.

وی با بیان اینکه طبق قانون همه مصوبات تسهیل و برطرف موانع فراوری در مرکز استان و شهرستان ها از سوی نهادهای مرتبط لازم الاجراست، گفت: عدم تحقق هریک از مصوبات بدون توجیه فنی قابل پیگیری از مراجع قانونی است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه در شرایط جنگ مالی هستیم و ضروری است واحدهای صنعتی با برنامه و پیش بینی های لازم گام بردارند، گفت: مدیران واحدهای صنعتی تسهیلات بانکی را به منظور افزایش و تداوم فراوری و طبق برنامه برنامه های عملیاتی تدوین شده، هزینه نمایند.

امین زاده، با اشاره به بخگرددگی جرایم بیمه واحدهای صنعتی نیز ادامه داد: طبق قانون اگر واحدهای صنعتی و فراوریی بدهکار تا آخر آبان ماه اصل بدهی خود را پرداخت نمایند مشمول بخگرددگی جرایم خواهند شد.

وی خواهان تعامل و همگرایی متقابل بانک ها و مدیران واحدهای صنعتی در جهت معین تکلیف بدهی های معوق شد.

بدهی های مالیاتی، بیمه، بانک، سهمیه سوخت، تامین سرمایه در گردش و خدمات (برق، گاز وآب) از دیگر موارد مطرح شده صاحبان صنایع شهرک صنعتی بیلوردی هریس در این نشست بود.

شهرستان هریس با حدود 70هزار نفر جمعیت در 70 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار گرفته است.

منبع: همشهری آنلاین

به "800 میلیارد تومان تسهیلات در اختیار واحدهای صنعتی آذربایجان شرقی نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "800 میلیارد تومان تسهیلات در اختیار واحدهای صنعتی آذربایجان شرقی نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید