روسیه: نفت سوریه به جای سرقت باید به صاحبان آن بازگردانده گردد

به گزارش وبلاگ مطالعه، نماینده دائم روسیه در شورای امنیت در مورد سرقت نفت سوریه توسط آمریکا خاطرنشان کرد که میادین نفتی سوریه باید به صاحبان آن برگردد نه اینکه نفت این کشور سرقت گردد.

روسیه: نفت سوریه به جای سرقت باید به صاحبان آن بازگردانده گردد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ مطالعه به نقل از روسیا الیوم، واسیلی نبنزیا نماینده دائم روسیه در سازمان ملل در نشست پنجشنبه شب شورای امنیت در رابطه با حضور نظامیان آمریکایی در مناطق نفت خیز شرق سوریه گفت که میادین نفتی سوریه باید به دمشق بازگردانده گردد، نه اینکه مورد سرقت قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه تروریست های جبهه النصره از اواخر سال 2019 حملات خود در ادلب را افزایش داده اند، توضیح داد: دولت سوریه حق دارد در سرزمین خود و برای رهایی از خطر تروریسم، با آن مقابله کند.

نبنزیا در ادامه اظهارات خود در نشست پنجشنبه شب درباره تشدید درگیری ها در شمال غرب سوریه اضافه نمود: تشدید حملات و درگیری ها در ادلب به دلیل افزایش حملات عناصر تروریستی جبهه النصره علیه نیروهای سوری و روسی است.

نماینده دائم روسیه در سازمان ملل تأکید کرد که تروریست های مستقر در ادلب از تاسیسات میدانی مانند بیمارستان ها و مدارس به عنوان سپر دفاعی خود استفاده می نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "روسیه: نفت سوریه به جای سرقت باید به صاحبان آن بازگردانده گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه: نفت سوریه به جای سرقت باید به صاحبان آن بازگردانده گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید