امتحانات دروس نظری دانشگاه صنعتی شریف به صورت مجازی برگزار می شود

به گزارش وبلاگ مطالعه، رئیس دانشگاه صنعتی شریف گفت:امتحانات دروس نظری به صورت مجازی برگزار خواهد شد و دروس عملی نیزکه در قالب کارگاهی و آزمایشگاهی هستند درقالب ویدئو کنفرانسی و حضوری برگزار می شود.

امتحانات دروس نظری دانشگاه صنعتی شریف به صورت مجازی برگزار می شود

محمود فتوحی رئیس دانشگاه صنعتی شریف در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ مطالعه، با اشاره به برگزاری امتحانات دروس نظری در بستر مجازی گفت: در حال حاضر این دانشگاه دارای 1050 درس نظری و 300 درس عملی در قالب کارگاهی و آزمایشگاهی است که با توجه به تعطیلی دانشگاه امتحانات دروس نظری به صورت مجازی و دروس کارگاهی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

بخشی از امتحانات دروس عملی را به صورت ویدوکنفرانسی برگزار می کنیم

وی اضافه کرد: بخشی از امتحانات دروس عملی را به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می کنیم اما بخش عمده آن که باید به صورت حضوری باشد که در این رابطه به دنبال آن هستیم تا با برنامه ریزی و یک راهکار مناسب آن را انجام دهیم.

تمامی آموزش های دروس نظری را به صورت مجازی برگزار می کند

رئیس دانشگاه صنعتی شریف شرح داد: این دانشگاه در حال حاضر تمامی آموزش های دروس نظری خود را به صورت مجازی برگزار می کند و معاونت آموزشی در صدد آن است تا با برگزاری امتحانات ارزیابی دانشجویان را بدون هیچ گونه خلایی انجام دهد. در واقع هدف اصلی این دانشگاه این است که این ترم تحصیلی را بدون کنسل کردن به پایان ببریم.

تلاش می کنیم کلاس های آموزش مجازی کیفیت لازم را داشته باشند

فتوحی درباره کیفیت آموزشی گفت: کیفیت دروس نظری که به صورت مجازی برگزار می شود از طریق معاونت آموزشی مورد بررسی قرار می گیرد که بتواند کیفیت لازم را داشته باشد.کلاس های مجازی به طور کلی نمی تواند کیفیت کلاس های حضوری را داشته باشد اما ما در حال تلاش هستیم تا به بهترین شکل ممکن کلاس های آموزش مجازی کیفیت لازم را داشته باشد.

کلاس های مجازی توسط اساتید،دانشکده ها و معاونت آموزشی نظارت می شود

وی در پایان گفت: همه کلاس های دروس نظری که به صورت مجازی برگزار می شود توسط اساتید، دانشکده ها و معاونت آموزشی، نظارت می شود تا کیفیت لازم را داشته باشند.

منبع: خبرگزاری فارس

به "امتحانات دروس نظری دانشگاه صنعتی شریف به صورت مجازی برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امتحانات دروس نظری دانشگاه صنعتی شریف به صورت مجازی برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید