اعطای تسهیلات میلیاردی به 35 طرح پرورش دام در خراسان جنوبی

به گزارش وبلاگ مطالعه، خبرنگاران/خراسان جنوبی رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: سه میلیارد و 882 میلیون تومان تسهیلات به 35 طرح پرورش دام از ابتدای سال تا به امروز پرداخت شده است.

اعطای تسهیلات میلیاردی به 35 طرح پرورش دام در خراسان جنوبی

غلامرضا قوسی، امروز یکشنبه 6 بهمن، اظهار کرد: سالانه به طور متوسط در خراسان جنوبی 70 هزار رأس گاو و گوساله، 30 هزار نفر شتر، یک میلیون و 600 هزار رأس گوسفند و بز(دام سبک) پرورش می یابد.

وی بیان نمود: از این میزان دام سبک و سنگین نگهداری شده در خراسان جنوبی سالانه 13 هزار و 500 تن گوشت و 114 هزار تن شیر فراوری می گردد که در چرخه مالی استان بسیار تأثیرگذار است.

به گزارش وبلاگ مطالعه، به نقل از روابط عمومی جهادکشاورزی خراسان جنوبی، وی با اشاره به تفاهم نامه استانداری خراسان جنوبی با ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در تبدیل خراسان جنوبی به هاب منطقه ای شتر، ادامه داد: بر اساس این قرارداد باید هشت هزار نفر شتر شیری برای پرورش بین متقاضیان توزیع تا شرایط اشتغال سه هزار نفر فراهم گردد.

قوسی در مورد پرونده های مرتبط با طرح های پرورش دام و تسهیلات واگذار شده در این زمینه اظهار کرد: از ابتدای سال تا به امروز 188 پرونده با مبلغ 44 میلیارد و 936 میلیون تومان به بانک های عامل معرفی شده است.

وی خاطرنشان کرد: از این میزان پرونده معرفی شده تا به امروز به 35 طرح به مبلغ سه میلیارد و 882 میلیون تومان وام پرداخت شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اعطای تسهیلات میلیاردی به 35 طرح پرورش دام در خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعطای تسهیلات میلیاردی به 35 طرح پرورش دام در خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید