سینما

هنرمندان سوئدی برای موش های شهر ساحلی مالمو، رستوران و فروشگاه ساختند!

با الهام از داستانهای خارق العاده والت دیزنی، دون بلوت، بئاتریکس پاتر و آسترید لیندگرن، دنیای هنری صنایع دستی سوئدی AnonyMouse دنیاهای مینیاتوری را برای موش های کوچکی آماده می نماید که دقیقاً شبیه مجموعه فیلم ها هستند. این هنرمندان در زمستان سال 2016 در شهر...

24 مهر 1399

نمایش اسموکینگ روم در تماشاخانه ایرانشهر

نمایش اسموکینگ روم در مردادماه سال جاری در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه خواهد رفت.

10 مهر 1399

مشوق های سامانه بلیت فروشی برای سینماداران

به منظور جلوگیری از انحصار، تعداد قراردادهای هر سینما با فروشندگان برخط باید حداقل 2 مورد باشد و برای سینماهایی که با هر 4 فروشنده، قرارداد می بندند مشوق هایی در نظر گرفته خواهد شد.

18 مرداد 1399

پست بهتر برای مدیران بدتر در استقلال و پرسپولیس، معیار وزیر چیست؟

در سال های اخیر، مدیرانی برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس انتخاب شدند که هر یک در ایجاد بدهی های هنگفت برای باشگاه در رقابت شدید با یکدیگر بودند.

14 تیر 1399

مستندی درباره بی سوادی جورج بوش در امور خارجی پخش شد

یک مستند جدید توضیح می دهد که چطور جورج دبلیو بوش در دوره پس از وقوع حملات 11 سپتامبر 2001 به دلیل ضعیف بودن در درک امور مربوط به سیاست خارجی، دیپلماسی با طالبان را رد نموده و تحت نفوذ عناصر جنگ طلب دولتش خواهان حمله به افغانستان شد.

14 تیر 1399

کرونا کارگران خارجی در خلیج فارس را زمین گیر کرده است

نیویورک تایمز در گزارشی نوشت؛ پادشاهی های نفت خیز حاشیه خلیج فارس و میلیونها کارگر مهاجر که بیشترین سهم را در ساختن اقتصاد این کشورها دارند بر اثر تعطیلی کسب و کار ناشی از شیوع ویروس کرونا متحمل بدترین آسیب ها شده اند.

18 خرداد 1399

تور جهانی بریسبال در سه قاره

فیلم کوتاه بریسبال ساخته ریحانه مرتضایی نیا به بخش مسابقه سه جشنواره در کانادا، ایتالیا و هند راه یافت.

8 خرداد 1399

به طبیعت فرصت زنده ماندن بدهیم

خبرنگاران/خراسان رضوی عضو هیئت علمی گروه محیط زیست و منابع طبیعی دانشگاه فردوسی گفت: باید به طبیعت فرصت زنده ماندن دهیم، در غیر این صورت احتمال شیوع ویروس های فراگیر در آینده خیلی بیشتر خواهد شد.

31 اردیبهشت 1399

اکسسوری گوشی های هوشمند همه در یک مکعب شگفت انگیز 1 اینچی!

اکسسوری گوشی های هوشمند، در قالب یک مکعب شگفت انگیز: کابل USB همراه، شارژر موبایل، پایه ایستادگی موبایل، حافظه اضافی، شارژر اضطراری و ...

25 اردیبهشت 1399

دانش آموزان زنجانی از آموزش های مجازی استقبال کردند

رئیس اداره آموزش دوره دوم متوسطه نظری اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: با توجه به شرایط پیش آمده مبنی بر آموزش های مجازی دروس که نقطه قوتی در توسعه عدالت آموزشی محسوب می شود، طبق اظهار نظر مدیران مدارس، این مهم مورد استقبال حداکثری دانش آموزان...

21 اردیبهشت 1399

روزای خوب متین ستوده

آخرین خبر/ متین ستوده بازیگر تلویزون که با لیسانسه ها مشهور شد با انتشار این عکس نوشت:هنوز سعادت تماشای بهار رو رو نداشتم

19 اردیبهشت 1399

تماشای رایگان 200 مستند منتخب ایدفا

جشنواره بین المللی فیلم آمستردام (ایدفا) 200 عنوان مستند بین المللی را برای تماشای عموم مردم به صورت رایگان در وب سایت خود قرار داد.

17 اردیبهشت 1399

مشخص نبودن شرایط ادامه اکران فیلم های روی پرده

سخنگوی شورای صنفی نمایش از تصمیم گیری نهایی برای چگونگی ادامه اکران فیلم های روی پرده در جلسه آینده این شورا خبرداد.

31 فروردین 1399

سامسونگ بیشتر از هر زمان دیگری شبیه به اپل شده است!

تقریبا هفته گذشته بود که سامسونگ از گوشی های سری گلکسی اس 20 به همراه یک گوشی تاشو تحت عنوان گلکسی Z Flip رونمایی کرد. اس 20 و اس 20 پلاس دو محصول فوق العاده قدرتمندی بودند که به تنهایی می توانستند جای خالی یک پرچم دار همه فن حریف را برای سامسونگ پر کنند. اما...

20 فروردین 1399

قربانی: هر کسی بگوید برای خدمت به مردم به استقلال یاری نموده، دروغ گفته است، از لُپ لُپ سرمربی تیم ملی را انتخاب کردند!

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: اینکه کسی بگوید برای خدمت به مردم به استقلال یاری نموده، دروغ گفته است و مردم این چیزها را باور نمی نمایند.

11 فروردین 1399

تفاوت ها و شباهت ها در یک قاب؛ مقایسه قابلیت های هواوی Y9S با Y9 Prime 2019

دو گوشی هوشمند Huawei Y9 Prime 2019 و Huawei Y9s محصولات جدید هوآوی در بازار ایران هستند که علی رغم شباهت های فراوان، در بعضی از ویژگی ها تفاوت های قابل توجهی دارند.

5 فروردین 1399

معرفی هتل 5 ستاره هتل سوفیتل در رم

هتل سوفیتل رم | Hotel Sofitel Romeاین هتل 5 ستاره در سال 1890 ساخته شده و زیبایی و ظرافت آن قابل تحسین است. هتل سوفیتل رم Hotel Sofitel Rome در کناره های باغ های زیبا و طبیعی ویلا بورگز و در مرکز شهر رم قرار گرفته است. بسیاری از جاذبه های معروف رم مانند پله های اسپانیایی، فواره...

19 اسفند 1398

آخرین شرایط درمان احمدرضا معتمدی از زبان دخترش

احمدرضا معتمدی هنرمند فیلمساز که به دلیل سکته مغزی در بیمارستان بستری است، این روزها زیر نظر دو پزشک متخصص قلب، عروق، مغز و اعصاب تحت درمان است.

10 اسفند 1398

نقص امنیتی تیک توک به هکرها اجازه دسترسی به ویدیوهای کاربران را می دهد

اخیراً تیک توک تحت نظارت شدیدی قرار گرفته است و حتی دولت آمریکا نیز استفاده از این اپلیکیشن را در تلفن های هوشمند دولتی در ارتش ممنوع اعلام نموده است. اکنون یک نقص امنیتی جدید درباره این اپلیکیشن ثبت شده است.

9 اسفند 1398

ان ویدیا نمایشگر 360 هرتز تولید کرد

شرکت ان ویدیا برای اولین بار نمایشگر قدرتمندی تولید کرده که نرخ تازه سازی صفحه آن به 360 هرتز می رسد. تا به امروز نمایشگرهای خوب به طورعمده نرخ تازه سازی 120 هرتز داشته اند.

8 اسفند 1398
تعداد: (36)