هنرمندان سوئدی برای موش های شهر ساحلی مالمو، رستوران و فروشگاه ساختند!

به گزارش وبلاگ مطالعه، با الهام از داستانهای خارق العاده والت دیزنی، دون بلوت، بئاتریکس پاتر و آسترید لیندگرن، دنیای هنری صنایع دستی سوئدی AnonyMouse دنیاهای مینیاتوری را برای موش های کوچکی آماده می نماید که دقیقاً شبیه مجموعه فیلم ها هستند. این هنرمندان در زمستان سال 2016 در شهر ساحلی مالمو در جنوب سوئد ساخت رستوران، فروشگاه و لوازم جانبی کوچک برای موش ها را شروع کردند. امروز، 25 تا ازهنرهای دست ساز Anonymouse را می توان در خیابان های سوئد یافت.

هنرمندان سوئدی برای موش های شهر ساحلی مالمو، رستوران و فروشگاه ساختند!

این گروه گفتند AnonyMouse یک شبکه متصل برای موش ها است. هدف اصلی ما این است که کمی احساسات جادویی روزمره را برای بچه ها و عابران پیاده ایجاد کنیم. ازجمله ساخت یک فروشگاه کوچک هندی که در آن همه غذاها پر زرق و برق هستند و تمام جزئیات شگفت انگیز در آن ها نصب می گردد.

AnonyMouse شرح می دهد: ما فکر می کنیم که در بعضی از مواقع بیشتر بچه ها دوست دارند جهانی موازی با موش ها را تجربه نمایند که در آن حیوانات کوچک کاملاً مانند ما زندگی می نمایند. با این کار چیزهایی را که دور ریختنی هستند را هم بازیافت می کنیم. بنابراین ما سعی می کنیم تا آنجا که ممکن است اشیاء مورد استفاده انسان را برای ساخت لوازم موش ها به کار بگیریم.

همانطور که از نام آن ها پیداست، هویت فردی AnonyMouse ناشناخته است. این گروه شرح می دهند: ما اعتقاد داریم که بخشی از جذابیت نصب این کارهای هنری مینیاتوری که توسط هنرمندان ساخته می گردد، اجازه می دهد تا بر روی مناظر شهر تمرکز کنیم، نه بر روی سازندگان آن ها. تیم هنرمندان ناشناس به سرعت کار می نمایند تا هر صحنه را در نیمه شب نصب نمایند تا بتوانند ناشناس باقی بمانند. این تیم همچنین هیچگاه مکانهای دقیق نصب بعدی خود را فاش نمی نمایند و طرفداران را ترغیب به جستجوی آن ها می نمایند.

در ادامه مطلب بعضی از فروشگاه ها و رستوران های کوچک با مضمون AnonyMouse موش ها را ببینید و لذت ببرید:

منبع: گردشبان

به "هنرمندان سوئدی برای موش های شهر ساحلی مالمو، رستوران و فروشگاه ساختند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنرمندان سوئدی برای موش های شهر ساحلی مالمو، رستوران و فروشگاه ساختند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید