صدور 10 موافقت اصولی طرح های کشاورزی در خوزستان

به گزارش وبلاگ مطالعه، خبرنگاران/خوزستان مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان از صدور 10 فقره موافقت اصولی طرح های بخش کشاورزی اطلاع داد.

صدور 10 موافقت اصولی طرح های کشاورزی در خوزستان

سید عباس موسوی در گفت وگو با وبلاگ مطالعه، اظهار کرد: با کوشش های صورت گرفته به منظور اجرای طرح های بخش کشاورزی و با هدف توسعه این طرح ها در استان خوزستان، موافقت اصولی برای اجرای 10 طرح کشاورزی صادر شده است.

وی اضافه کرد: این طرح ها مربوط به بخش های برنج کوبی، بسته بندی سبزیجات، بسته بندی میوه، تخم مرغ و تخم بلدرچین، احداث کشتارگاه دام، فراوری رب گوجه و فراوری محصولات لبنی هستند و می توانند به افزایش ارزش اضافه کرده فراوریات بخش کشاورزی یاری شایانی نمایند.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: مجموع سرمایه ثابت مورد احتیاج برای اجرای این طرح ها 322 میلیارد ریال است و با اجرایی شدن طرح ها حدود 18 هزار و 700 تن به ظرفیت صنایع تبدیلی خوزستان اضافه کرده خواهد شد.

موسوی با بیان اینکه اجرای طرح های صنایع تبدیلی علاوه بر نقشی که در افزایش ارزش اضافه کرده فراوریات دارند، می توانند گره گشای مسائل اشتغال باشند، اضافه کرد: با راه اندازی این طرح ها برای 179 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می گردد. این طرح ها در اهواز، رامهرمز، کارون، حمیدیه، شوش، شوشتر و اندیمشک اجرایی خواهند شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "صدور 10 موافقت اصولی طرح های کشاورزی در خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور 10 موافقت اصولی طرح های کشاورزی در خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید