فراوری پوشش برای توربین های صنعتی توسط محققان کشور

به گزارش وبلاگ مطالعه به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، کوروش شیروانی جوزدانی مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان گفت: محصول پوشش های پایه آلومینایدی در حفاظت از پره های توربین گاز هوایی، صنعتی و نیروگاهی کاربرد دارد. این محصول از نظر ترکیب شیمیایی به چهار دسته آلومیناید ساده، سیلیسیم آلومیناید، کروم آلومیناید و پلاتین آلومیناید تقسیم می گردد.

فراوری پوشش برای توربین های صنعتی توسط محققان کشور

به گفته وی، در حال حاضر تمرکز شرکت بر تامین احتیاج داخلی است و در مورد این محصول صادراتی نداشته ایم و تمام توان مجموعه را برای پاسخ دهی به درخواست های شرکت های داخلی به کار برده ایم.

مدیر عامل شرکت دانش بنیان در ادامه با اشاره به مسائل اولیه در فراوری محصول اضافه کرد: با توجه به نوسانات ارزی و تحریم و همچنین مسائل بعدی برای واردات این محصول و محصولات مشابه، تامین آن برای واحدهای صنعتی بسیار مشکل شد، زمانی که شرکت اظهار داشت که با 50 درصد قیمت نمونه مشابه خارجی و با همان کیفیت این محصول را فراوری می نماید با واکنش بسیار مثبت مشتریان روبرو شد.

وی با اشاره به جوانب مختلف اثرات تحریم اظهار کرد: شاید تحریم در بعضی موارد از جمله تامین بعضی مواد اولیه مسائلی را به وجود آورده باشد، اما یک بازار قابل توجه پیش روی شرکت های دانش بنیان قرار داده است که امیدواریم با استفاده از این فرصت کم نظیر هر روز محصولات متنوع تری به دست متخصصان جوان و شرکت های دانش بنیان بومی سازی گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فراوری پوشش برای توربین های صنعتی توسط محققان کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری پوشش برای توربین های صنعتی توسط محققان کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید