افزایش قیمت به بهانه گران شدن بنزین خلاف قانون است

به گزارش وبلاگ مطالعه، خبرنگاران/البرز رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: هیچگونه افزایش قیمت در عرضه کالا و خدمات قابل قبول نیست و با متخلفین برخورد قاطع خواهد شد.

افزایش قیمت به بهانه گران شدن بنزین خلاف قانون است

رامین ربیعی امشب 24 آبان ماه در حاشیه جلسه فوق العاده تنظیم بازار استان البرز افزود: در جلسه امشب، اوضاع بازار استان البرز و انبار کالاهای اساسی استان مورد بررسی قرار گرفت که بر اساس گزارش های مطرح شده، ذخایر کالاهای اساسی و ضروری مورد نیاز استان و کشور در بهترین شرایط ممکن قرار گرفته است.

به گزارش وبلاگ مطالعه به نقل از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز ربیعی شرح داد: هیچگونه افزایش قیمت در عرضه کالا و خدمات، قابل قبول نیست و با متخلفین برخورد قاطع خواهد شد.

بنا به گفته این مقام مسول، بازار استان البرز علاوه بر سازمان صمت، توسط سازمان تعزیرات حکومتی و بازرسی اصناف، رصد و نظارت خواهد شد.

ربیعی با اشاره به کمک اصناف در زمینه آرامش بخشی به بازار ادامه داد: اتاق های اصناف استان موظفند ضمن برگزاری جلسات کارشناسی با اتحادیه های صنفی، مانع بروز هر نوع تخلف و تخطی در تامین کالای مورد نیاز مردم و قیمت آن شوند.

وی درباره فرایند افزایش کالا و خدمات در سطح استان اعلام نمود: هر گونه افزایش قیمت به بهانه های مختلف، خصوصا بحث بنزین، خلاف قانون است و اگر قرار باشد کالایی با افزایش قیمت روبرو شود اولا این امر باید در جلسه تنظیم بازار تصویب شود و ثانیا از طریق رسانه های رسمی، اطلاع رسانی آن به صورت شفاف صورت پذیرید.

ربیعی در سرانجام گفت: از مردم شریف استان البرز تقاضا داریم که به عنوان ناظرین اصلی بازار هر گونه تخلف واحدهای صنفی را به سامانه 124 گزارش نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "افزایش قیمت به بهانه گران شدن بنزین خلاف قانون است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش قیمت به بهانه گران شدن بنزین خلاف قانون است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید