همایشها و نمایشگاه ها

پیش بینی آرامکو از میزان مصرف نفت تا خاتمه سال جاری

رئیس و مدیرعامل شرکت آرامکوی سعودی پیش بینی کرد که تقاضا برای نفت با معکوس شدن فرایند رکود مصرف که ناشی از شیوع پاندمی کووید 19 بوده، بهبود یافته و تا سرانجام سال 2020 به 90 میلیون بشکه در روز می رسد.

8 شهریور 1399

رهبری زنان؛ عنصر مشترک 7 کشور پیروز در مبازره با کرونا

این رهبران را این با مردان عظیم و قوی ای مقایسه کنید در میان بحران با سرزنش دیگران، بگیر و ببندهای قضایی و محکوم کردن رسانه ها به شیطنت مردم را گیج نموده و می ترساند.

23 خرداد 1399

امتحانات دروس نظری دانشگاه صنعتی شریف به صورت مجازی برگزار می شود

رئیس دانشگاه صنعتی شریف گفت:امتحانات دروس نظری به صورت مجازی برگزار خواهد شد و دروس عملی نیزکه در قالب کارگاهی و آزمایشگاهی هستند درقالب ویدئو کنفرانسی و حضوری برگزار می شود.

21 خرداد 1399

خبرنگاران وجود اسناد فشار آمریکا برای محدودسازی برنامه هسته ای ایران قبل از انقلاب

تهران- خبرنگاران- معاون اسناد سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در تشریح بازدید از وبگاه آرشیو استرالیا گفت: در جست وجویی با کلید واژه ایران به اسناد فشار آمریکا در ایجاد محدودیت برای فعالیت های هسته ای ایران در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی برخوردم. ...

20 خرداد 1399

تاکید اتحادیه عرب بر مخالفت با مداخله در لیبی و استقبال از طرح صلح افغانستان

وزیران خارجه اتحادیه عرب بار دیگر پایبندی خود را نسبت به حفظ وحدت و حاکمیت و نیز تمامیت ارضی لیبی و مخالفت شان را با دخالت های خارجی در این کشور اعلام کردند.

3 اردیبهشت 1399

گروه های هنری نقش مهمی در میزبانی شایسته تبریز 2018 دارند

به گزارش خبرنگاران، صادق نجفی پیش از ظهر شنبه در ملاقات با دست اندرکاران کنسرت ارکستر فلارمونیک تبریز گفت: شهر تبریز همیشه مهد ظهور و بروز اتفاق های بزرگ فرهنگی و هنری بوده و این گروه هنری عظیم و منسجم شایسته نام و پشتوانه تاریخی تبریز است.

29 فروردین 1399

ژل ضدعفونی کننده در دانشگاه واحد شهرقدس به فراوری انبوه رسید

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد های غرب استان تهران گفت: این دانشگاه به فراوری انبوه ژل ضدعفونی کننده برای ضدعفونی دست و محیط در مرکز تحقیقات گیاهان دارویی پرداخته است.

26 فروردین 1399

انتقاد مجدد ترامپ از تماس های دیپلماتیک جان کری و سناتور مورفی با ظریف

رئیس جمهور آمریکا بار دیگر از تماس های دیپلماتیک وزیر خارجه سابق و یکی از سناتورهای این کشور با وزیر امور خارجه ایران انتقاد کرد.

15 فروردین 1399

حمله تند عباسی به روحانی؛ فقط 450 روز ، جز این 2 نفر نام نیکی از روسای قوا نمانده ، مشکل جمهوری اسلامی کجاست؟

رئیس مرکز بررسی های دکترینال امنیت بدون مرز گفت: دولت تا 450 روز آینده باید هر روز جوابگوی برجامی باشند که در سفره این ملت گذاشته شد.

13 فروردین 1399

عاشقانه سرمایه گذار اماراتی برای ایران

ایران را دوست دارم و در مشهد عاشق آن شدم. معتقدم ایران جواهری در صنعت گردشگری جهان است، برای همین می خواهیم همکاری های زیادی با این کشور منحصر به فرد داشته باشیم.

13 فروردین 1399

پیروزی سخت ایندیانا برابر مینه سوتا ، برد بی دردسر میامی مقابل اوکلاهاما

رقابت های لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا امروز با برگزاری 7 ملاقات پیگیری شد.

14 اسفند 1398

ان ویدیا نمایشگر 360 هرتز تولید کرد

شرکت ان ویدیا برای اولین بار نمایشگر قدرتمندی تولید کرده که نرخ تازه سازی صفحه آن به 360 هرتز می رسد. تا به امروز نمایشگرهای خوب به طورعمده نرخ تازه سازی 120 هرتز داشته اند.

8 اسفند 1398

اداره کشور از عدم وجود تفکر سیستمی رنج می برد

خبرنگاران/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی گفت: یکی از این امور مهمی که امروزه همه ما را رنج می دهد، موضوع عدم وجود تفکر سیستمی در اداره کشور است.

7 بهمن 1398

گوشی های هواوی مجهز به سیستم عامل هارمونی سال آینده عرضه می شوند

در جریان یک کنفرانس خبری، رییس هیئت مدیره شرکت هواوی اظهار داشت که در سال 2020 بعضی از گوشی های این شرکت با سیستم عامل هارمونی روانه بازار خواهند شد. در این میان، در رابطه با اینکه کدام سری گوشی ها این سیستم عامل را دریافت می نمایند، اظهارنظر نکرد. طبق اعلام...

5 بهمن 1398

ویلموتس: تمرکز ما روی بازی خودمان است، از اهمیت این ملاقات خبر داریم

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان درباره بازی با عراق گفت: کاملا برای این بازی آماده شدیم و جلسه تئوری هم داشتیم، تمرکز اولیه ما روی سیستم خودمان است.

16 دی 1398

برپایی پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه کیش اینوکس 2019

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی از تشکیل پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی و یازدهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور در جزیره کیش اطلاع داد.

18 آذر 1398

میزان صادرات خرما در فارس به بیش از 60 هزار تن رسید

معاون امور هماهنگی و مالی استانداری فارس گفت: میزان صادرات خرما در استان فارس به 61 هزار و 258 تن رسید.

6 آذر 1398

همکاری با مسکو یکی از اولویت های سیاست خارجی قزاقستان باقی خواهد ماند

وزرای خارجه قزاقستان و روسیه در نورسلطان با یکدیگر دیدار و سپس در نشست مطبوعاتی شرکت کردند.

27 آبان 1398

اجرای 15 پروژه ملی در خراسان جنوبی، عزم جدی برای آبرسانی به روستاها

استاندارخراسان جنوبی با بیان اینکه مقرر شده است برای تامین آب پایدار در خراسان جنوبی مجتمع های آبرسانی برای آبرسانی به روستاهای استان احداث شود، گفت: بیش از 15 پروژه ملی در حال اجرایی شدن در خراسان جنوبی است که نیازمند عزم دستگاه ها و رسانه ها برای اجرای...

24 آبان 1398

این جاذبه ها را رایگان ببینید!

بازدید از جاذبه های گردشگری رایگانتجربه بازدید از جاذبه های کم هزینه در طول سفر صرفاً به این معنا نیست که تنها اجازه داریم به نمای بیرونی ساختمان های قدیمی و موزه ها چشم بدوزیم. به علاوه، بازدید از مکان های فوق العاده و انجام کارهای جدید همیشه برای ما...

22 آبان 1398
تعداد: (25)