پیروزی سخت ایندیانا برابر مینه سوتا ، برد بی دردسر میامی مقابل اوکلاهاما

به گزارش وبلاگ مطالعه، رقابت های لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا امروز با برگزاری 7 ملاقات پیگیری شد.

پیروزی سخت ایندیانا برابر مینه سوتا ، برد بی دردسر میامی مقابل اوکلاهاما

به گزارش،رقابت های لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا (NBA) بامداد و صبح امروز با برگزاری 7 ملاقات در شرق و غرب آمریکا پیگیری شد که در یکی از مهم ترین ملاقات های آن تیم بسکتبال ایندیانا پیروز شد با نتیجه نزدیک 116 - 114 مینه سوتا را شکست دهد و به بیست و هفتمین برد فصل خود دست یابد، آن ها هم اکنون در رده پنجم کنفرانس شرق حضور دارند و بالا تر از فیلادلفیا هستند. تیم بسکتبال فیلادلفیا هم که فاصله کمی با ایندیانا دارد پیروز شد با نتیجه 100 - 89 مقابل شیکاگو به پیروزی برسد و به فرایند خوبش ادامه دهد. آن ها البته نتایج نوسانی تا به اینجا کسب نموده اند، اما شرایط خوبی دارند.

تیم بسکتبال میامی هم در مهم ترین ملاقات کنفرانس شرق توانست 115 - 108 اوکلاهاما را ببرد، آن ها هم اکنون با 29 برد پس از میلواکی در رده دوم کنفرانس شرق قرار دارند و کار سختی برای حفظ صندلیشان دارند. تیم بسکتبال دالاس هم در یکی از ملاقات های مهم کنفرانس غرب پیروز شد پورتلند را 120 - 112 ببرد و با کسب بیست و هفتمین برد فصلش در صندلی ششم جدول رده بندی قرار بگیرد.

تیم بسکتبال آتلانتا هم در ملاقاتی نزدیک با نتیجه 121 - 120 سن آنتونیو را شکت داد تا دهمین برد فصلش را کسب کند، ممفیس هم در یکی دیگر از ملاقات های کنفرانس غرب با نتیجه 113- 109 کلیولند را برد. تورنتو رپتورز هم در بازی بسیار مهم والبته آسان به پیروزی مقتدرانه ای دست یافت و با نتیجه 140 -111 واشنگتن را شکست داد.

رقابت های لیگ بسکتبال حرفه آمریکا (NBA) بامداد و صبح فردا با برگزاری 11 ملاقات پیگیری می گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "پیروزی سخت ایندیانا برابر مینه سوتا ، برد بی دردسر میامی مقابل اوکلاهاما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی سخت ایندیانا برابر مینه سوتا ، برد بی دردسر میامی مقابل اوکلاهاما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید