پیگیری یارانه کاغذ نشریات دانشجویی، بیشتر نشریات هنوز کاغذی است

به گزارش وبلاگ مطالعه، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران گفت: هنوز بخش عمده ای از نشریات دانشجویی به صورت کاغذی چاپ می گردد و با وجود عدم موافقت با اختصاص یارانه دولتی به کاغذ نشریات دانشجویی همچنان این مطالبه را پیگیری می کنیم.

پیگیری یارانه کاغذ نشریات دانشجویی، بیشتر نشریات هنوز کاغذی است

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ مطالعه، مجید سرسنگی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران از بی نتیجه ماندن درخواست اختصاص یارانه کاغذ به نشر دانشجویی اطلاع داد و گفت: در حال حاضر بخش عمده ای از نشریات دانشجویی در دانشگاه تهران به صورت کاغذی چاپ می گردد.

وی گفت: تاکنون چندین بار در این باره نامه نگاری نموده ایم و از معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواسته ایم که نسبت به تخصیص یارانه کاغذ به نشر دانشجویی هم مساعد داشته باشند.

* پرونده مطالبه اختصاص یارانه کاغذ به نشریات دانشجویی بسته نشده است

سرسنگی با بیان اینکه با وجود این پیگیر ها هنوز با این خواسته موافقت نشده است، گفت: با این حال ناامید نشده ایم و همچنان پیگیر این مطالبه بخش دانشجویی هستیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران گفت: دولت هم در زمینه اختصاص یارانه و یاری اقتصادی محدودیت هایی دارد و این موضوع را درک می کنیم اما با این حال معتقدیم که یارانه کاغذ نشریات دانشجویی هم از جمله ضروریات هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پیگیری یارانه کاغذ نشریات دانشجویی، بیشتر نشریات هنوز کاغذی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیری یارانه کاغذ نشریات دانشجویی، بیشتر نشریات هنوز کاغذی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید