پویش همگانی درخواست کسر حقوق دانشگاه تربیت مدرس راه اندازی شد

به گزارش وبلاگ مطالعه، بنیاد خیرین دانشگاه تربیت مدرس با توجه به ناتوانی خانواده های کم درآمد در تأمین معیشت خود از دانشگاهیان خواست در پویش همگانی درخواست کسر حقوق برای کمک به اقشار آسیب دیده شرکت کنند.

پویش همگانی درخواست کسر حقوق دانشگاه تربیت مدرس راه اندازی شد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ مطالعه، به نقل از دانشگاه تربیت مدرس، بنیاد خیرین دانشگاه تربیت مدرس در شرایط شیوع ویروس کرونا در کشور و ناتوانی خانواده های کم درآمد و بی بضاعت در تأمین معیشت خود از دانشگاهیان خواست در پویش همگانی درخواست کسر حقوق برای یاری به اقشار آسیب دیده شرکت کنند.

بر اساس این گزارش، در اطلاعیه این دانشگاه آمده است: با شیوع کرونا و توصیه به ماندن در خانه بسیاری از کسب و کار ها تعطیل و عده ای نیز بیکار شدند، در این میان اقشار آسیب پذیری هستند که به صورت روزمزد کار می کردند و این شرایط دشواری مضاعف برای آن ها ایجاد کرده و خانواده هایشان با مشکل معیشتی روبرو شده اند. بنیاد خیرین مدرس از دانشگاهیان می خواهد در این شرایط به یاری هم نوعان بشتابند و در پویش همگانی درخواست کسر حقوق به صورت روزانه یا درصدی از حقوق این ماه برای تهیه بسته های معیشتی ویژه، شرکت کرده و مرهمی بر زخم آسیب دیدگان شرایط حاضر باشند.

گفتنی است، علاقمندان می توانند از طریق ارسال پیام به اتوماسیون اداری روابط عمومی و یا اطلاع به دفتر مدیریت امور مالی دانشگاه (82883150) و اعلام میزان یاری یا واریز وجه مورد نظر بحساب مندرج در تصویر متن خبر، در این همیاری دانشگاهی شرکت کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پویش همگانی درخواست کسر حقوق دانشگاه تربیت مدرس راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پویش همگانی درخواست کسر حقوق دانشگاه تربیت مدرس راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید