کوشش های خستگی ناپذیر جناب عالی ماجور در نزد خدای متعال خواهد بود، آرزوی صحت و سلامتی برای لاریجانی

به گزارش وبلاگ مطالعه، در پی ابتلای رئیس مجلس شورای اسلامی به بیماری کرونا، سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی برای او آرزوی صحت و سلامتی کرد.

کوشش های خستگی ناپذیر جناب عالی ماجور در نزد خدای متعال خواهد بود، آرزوی صحت و سلامتی برای لاریجانی

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری وبلاگ مطالعه در پی ابتلای علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به بیماری کرونا، سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیغامی ضمن آرزوی صحت و سلامتی برای ایشان از کوشش و همت لاریجانی در ایام شیوع ویروس کرونا قدردانی کرد.

متن این پیغام به توضیح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر لاریجانی

رئیس محترم مجلس شورای اسلامی

با سلام و تحیت

خبر کسالت جناب عالی موجب نگرانی و ناراحتی اینجانب شد. ان شاءالله که صحت و سلامتی کامل هر چه زودتر حاصل گردد. در این ایام خطرمند بودن ارتباط با دیگران، شاهد کوشش و همت بی وقفه جناب عالی همراه با تدبیر و برنامه ریزی برای آسایش و آرامش مردم شریف ایران بودم و کوشش های خستگی ناپذیر جناب عالی ماجور در نزد خدای متعال خواهد بود و ملت شریف ایران قدردان زحمت شما هستند.

از درگاه خداوند متعال برای آن برادر گرامی شفای عاجل، طول عمر توأم با عزت و کرامت و داوم توفیقات در خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسئلت دارم.

سعیدرضا عاملی

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی

انتهای پیغام/4127

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "کوشش های خستگی ناپذیر جناب عالی ماجور در نزد خدای متعال خواهد بود، آرزوی صحت و سلامتی برای لاریجانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش های خستگی ناپذیر جناب عالی ماجور در نزد خدای متعال خواهد بود، آرزوی صحت و سلامتی برای لاریجانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید