مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران میزبان بچه ها خانه نوباوگان مظفری شد

به گزارش وبلاگ مطالعه، در اولین کمپ تابستانه باستان شناسی برای بچه ها، مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران تجربه یک روز شاد و هیجان انگیز غارنشینی را برای بچه ها خانه نوباوگان مظفری به عنوان قدیمی ترین پرورشگاه تهران ایجاد کرد.

مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران میزبان بچه ها خانه نوباوگان مظفری شد

به گزارش وبلاگ مطالعه به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، این مجموعه به عنوان یک مجموعه دوستدار کودک، هم زمان با دوره چهارم آموزش خلاق باستان شناسی ویژه بچه ها 5 تا 12 سال این بار برای نخستین بار با همکاری خانه نوباوگان مظفری با تدارک ویژه برنامه ای برای بچه ها آسیب دیده اجتماع کوشش کرد تا ضمن آشنایی آن ها با گذشته تاریخی خود، این بچه ها را نسبت به آینده امیدوار کند.

مجموعه نیاوران تابستان سال جاری هم زمان با برگزاری این دوره آموزشی، با مشارکت و همکاری انجمن های مردم نهاد و همچنین مهدها و پیش دبستانی های تهران یک برنامه مشارکتی را تدارک دید و در این راستا اولین کمپ یک روزه غارنشینی با همکاری خانه نوباوگان مظفری در این مجموعه برگزار گردید.

این کمپ یک روزه با هدف جذب این بچه ها به میراث فرهنگی مدفون و گمشده ایران، تقویت اعتماد به نفس، تقویت روحیه خودباوری و تجربه یک روز شاد و هیجان انگیز با برنامه ریزی معین در این مجموعه برگزار گردید.

مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران در راستای تحقق اهداف سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و به منظور امکان سنجی توانایی میراث فرهنگی در تحقق توسعه پایدار با تمرکز بر آموزش بچه ها با توجه به تجربه پیروز برگزاری این کارگاه طی دو سال گذشته، برای سومین سال متوالی، تابستان سال جاری هم میزبان برگزاری دوره آموزش خلاق باستان شناسی ویژه بچه ها شده است.

منبع: میراث آریا

به "مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران میزبان بچه ها خانه نوباوگان مظفری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران میزبان بچه ها خانه نوباوگان مظفری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید