غرفه معرفی جاذبه های گردشگری در دانشگاه دامغان برپا شد

به گزارش وبلاگ مطالعه، رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان دامغان گفت: غرفه معرفی آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری دامغان در دانشگاه این شهرستان برپا شد.

غرفه معرفی جاذبه های گردشگری در دانشگاه دامغان برپا شد

به گزارش وبلاگ مطالعه به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی سمنان، مهدی قاسمی اضافه کرد: در آستانه هفته گردشگری به منظور آشنایی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه دامغان بافرهنگ و میراث تاریخی این شهرستان، غرفه اطلاعات گردشگری در این دانشگاه برپا شد.

او با تشکر از تعامل و همکاری مثبت دانشگاه دامغان در اجرای این برنامه گفت: دانشجویان و خانواده آن ها در این غرفه با بعضی آداب ورسوم، هنرهای سنتی و صنایع دستی شهرستان آشنا شدند.

رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان دامغان ابراز امیدواری کرد که این همکاری در حوزه های مرمت، حفظ و احیا و صنایع دستی در طول سال ادامه داشته باشد.

او اضافه کرد: دامغان یک شهر منحصربه فرد در استان سمنان است که آثار تاریخی و بی نظیری را در خود جای داده است. شناساندن این آثار به دانشجویان و معرفی این شهرستان به وسیله دانشجویان دیگر استان های کشور، در رونق گردشگری منطقه بسیار مؤثر و مفید خواهد بود.

بازدید دانشجویان به همراه خانواده از بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری دامغان از دیگر برنامه های اداره میراث فرهنگی این شهرستان در هفته گردشگری خواهد بود.

دامغان یکی از کهن ترین شهرهای ایران است و آثار تاریخی متعددی ازجمله چشمه علی، تاریخانه، پیرعلمدار، برج مهمان دوست، تپه حصار و .... در این شهرستان واقع شده است.

منبع: میراث آریا

به "غرفه معرفی جاذبه های گردشگری در دانشگاه دامغان برپا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غرفه معرفی جاذبه های گردشگری در دانشگاه دامغان برپا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید