رندر و تمام مشخصات گلکسی M11 سامسونگ لو رفت

به گزارش وبلاگ مطالعه، اگرچه سامسونگ گوشی های میان رده و پایین رده خود را محدود به سری A و M نموده است، ولی در هر دو سری روزبه روز گوشی های بیشتری معرفی می شوند و شاهد شلوغی بسیار زیادی هستیم. در همین رابطه باید به گلکسی M11 اشاره کنیم که قرار است به زودی معرفی گردد. بخشی از مشخصات این گوشی قبلا در اسناد مربوط به گوگل پلی و مجوز وای فای دیده شده ولی حالا در کنار رندرها، می توانیم با خیال راحت به تمام مشخصات سخت افزاری این گوشی بپردازیم.

رندر و تمام مشخصات گلکسی M11 سامسونگ لو رفت

همانطور که در رندرها می توانید ببینید، این گوشی در رنگ های مشکی، ارغوانی و آبی روانه بازار خواهد شد. سامسونگ برای آن یک نمایشگر 6.4 اینچی LCD با رزولوشن 720 در 1560 در نظر گرفته که در سمت چپ بخش فوقانی آن، در یک حفره دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

قلب تپنده این گوشی یک تراشه مجهز به پردازنده هشت هسته ای با سرعت 1.8 گیگاهرتزی است که به نظر می رسد همان اسنپ دراگون 450 خواهد بود. در کنار این تراشه، کاربران می توانند از 3 یا 4 گیگابایت حافظه رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش بهره ببرند.

در پنل پشتی گلکسی M11 شاهد دوربین سه گانه هستیم که از دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، اولترا واید 5 مگاپیکسلی و تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است که مورد آخر برای حالت پرتره مثمر ثمر واقع می گردد. انرژی این گوشی از جانب باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می گردد و از شارژ 15 وات پشتیبانی می نماید. در نهایت هم باید به وجود جک هدفون و حسگر اثر انگشت در پنل پشتی اشاره کنیم.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ

به "رندر و تمام مشخصات گلکسی M11 سامسونگ لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندر و تمام مشخصات گلکسی M11 سامسونگ لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید