خبرنگاران توزیع چهار هزار بسته حمایتی بین خانوارهای متاثر از کرونا در گیلان

به گزارش وبلاگ مطالعه، رشت - خبرنگاران - رئیس مجمع خیرین گیلان از آغاز توزیع چهار هزار بسته حمایتی در بین خانواده های متاثر از کرونا در این استان خبر داد.

خبرنگاران توزیع چهار هزار بسته حمایتی بین خانوارهای متاثر از کرونا در گیلان

دکتر هاجر تحریری نیک صفت روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ مطالعه، افزود: توزیع این تعداد بسته های حمایتی هر بسته به ارزش 400 هزار تومان در بین خانواده های متاثر از بیماری کرونا در حال انجام است.

وی گفت: بسته های حمایتی در سطح رشت و سایر شهرستان های در بین افرادی که به دلیل بیماری کرونا دچار مسائل معیشتی شده اند، توزیع می شود.

وی با اشاره به برنامه ریزی مجمع خیرین در راستای کمک به اقشار ضعیف جامعه خاطر نشان کرد: شناسایی ، تهیه، بسته بندی و توزیع این اقلام معیشتی توسط بسیح سازندگی گیلان انجام می شود و مجمع خیرین و جمعیت هلال احمر استان از طریق جلب مشارکت خیرین و فراخوان آنها در تامین هزینه های این اقلام خدمت کوچکی را در راستای کمک به همشهریان خود که در روزهای بحران کرونا آسیب دیده اند، اقدام می کند.

مدیرعامل مجمع خیرین گیلان گفت: از مردم و خیرین نوعدوست استان تقاضا می شود تا نسبت به ارسال کمک های نقدی از طریق شماره کارت 6104337523357083 و یا شماره حساب 4978648032 بانک ملت هجرت به نام خیرین جمعیت هلال احمر استان اقدام کرده و ما را در این عمل خداپسندانه همراهی کنند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران توزیع چهار هزار بسته حمایتی بین خانوارهای متاثر از کرونا در گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران توزیع چهار هزار بسته حمایتی بین خانوارهای متاثر از کرونا در گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید