خاطراتم از ایران را فراموش نمی کنم

به گزارش وبلاگ مطالعه، دامیانو جورانا - رهبر ارکستر جوانان جهان - درباره ارکستر سمفونیک تهران گفت: پیش تر با این ارکستر آشنایی داشتم و این دومین بار است که با این بچه ها دیدار می کنم. آن ها در موضوع اخلاقی واقعا بی نظیر بوده اند و در موضوع کاری کمی به تمرین بیشتر نیاز دارند.

خاطراتم از ایران را فراموش نمی کنم

به گزارش وبلاگ مطالعه، رهبر ارکستر جوانان جهان ادامه داد: لازم است با این بچه ها بیشتر کار شود تا بتوانند بیشترین بازده را از خود نشان دهند. این نوازندگان شایستگی حضور در رده های بالاتر را دارند.

او با بیان این که باعث افتخار است که به عنوان رهبر ارکستر جوانان جهان در ایران حضور پیدا کرده ام، اظهار کرد: بارها گفته ام و باز هم می گویم، خاطراتی را که اینجا تجربه کرده ام، هرگز فراموش نخواهم کرد.

این رهبر ارکستر که 20 مردادماه، اجرای مشترک ارکستر جوانان جهان و ارکستر سمفونیک تهران را رهبری می کند، توضیح داد: در اولین شب کنسرت، من به عنوان رهبر روی سن خواهم رفت. اجرای ما به دو بخش دارد که در بخش اول، قطعه سلامی از عشق، اپوس 12 برای ارکستر، همورسک، اپوس 101 برای یویلا و در قسمت دوم نیز باهم تلفیق شده سمفونی شماره 7 بتهوون را اجرا خواهیم کرد.

جورانا به ارکستر جوانان جهان نیز اشاره کرد و افزود: ما در ارکستر نوازندگانی را از تمام کشورها مثل آلمان، فرانسه، آمریکا، ترکیه، ایتالیا و ... در کنار هم داریم و همکاری با آن ها برایم لذت بخش است. من برای این اجرا در ایران، از ریاست جمهوری ایتالیا مدال گرفتم و برایم باعث افتخار بود. این مدال، معانی زیادی از جمله پیامی معنوی دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "خاطراتم از ایران را فراموش نمی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاطراتم از ایران را فراموش نمی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید