برپایی پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه کیش اینوکس 2019

به گزارش وبلاگ مطالعه، معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی از تشکیل پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی و یازدهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور در جزیره کیش اطلاع داد.

برپایی پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه کیش اینوکس 2019

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ مطالعه به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، سیاوش ملکی فر معاون توسعه صندوق نوآوری با اشاره به برگزاری ششمین دوره نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی همزمان با یازدهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری طی روزهای 27 تا 30 آبان ماه در جزیره کیش بیان نمود.

دسته ای از خدمات صندوق نوآوری خدمات توانمندسازی است که به صورت بلاعوض و در بخش های مختلف ارائه می گردد، به عنوان مثال برای حضور شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های خارجی، صندوق تا 70 درصد هزینه های ساخت و اجاره غرفه را به صورت حمایت بلاعوض به شرکت ها پرداخت می نماید.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی، خاطر نشان کرد: در این راستا، شرکت های دانش بنیان متقاضی حضور در نمایشگاه Kish Invex 2019 می توانند علاوه بر استفاده از این خدمت، با حمایت 90 درصدی صندوق نوآوری و شکوفایی در قالب پاویون شرکت های دانش بنیان در این نمایشگاه حاضر شوند.

وی اظهار کرد: همچنین شرکت ها می توانند برای قراردادهایی که در حاشیه این نمایشگاه با مشتریان خود منعقد می نمایند، از تسهیلات 3 ساله لیزینگ با نرخ 9 درصد تا سقف 70 درصد مبلغ قرارداد بهره مند شوند.

لازم به ذکر است، علاقه مندان برای حضور در این پاویون و استفاده از تسهیلات نمایشگاهی صندوق نوآوری می توانند تا 5 آبان تقاضای خود را به وسیله وبگاه مجری برپایی پاویون به نشانی deydad.com ثبت نموده و در فهرست متقاضیان این حمایت ها قرار گیرند.

شرکت های دانش بنیان متقاضی دریافت حمایت های بلاعوض به منظور حضور مستقل در این نمایشگاه نیز می توانند به وسیله سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی درخواست خود را ثبت نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس

به "برپایی پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه کیش اینوکس 2019" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برپایی پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه کیش اینوکس 2019"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید