ابوظبی خواهان حمایت از آتش بس یک جانبه ائتلاف سعودی-اماراتی شد

به گزارش وبلاگ مطالعه، وزیر مشاور دولت امارات عربی متحده در امور خارجه خواهان حمایت از آتش بس یک جانبه ائتلاف سعودی-اماراتی در یمن شد.

ابوظبی خواهان حمایت از آتش بس یک جانبه ائتلاف سعودی-اماراتی شد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزای فارس، انور قرقاش وزیر مشاور دولت امارت عربی متحده در امور خارجه، شامگاه امروز (دوشنبه)، در توئیتی تأکید کرد که حمایت از آتش بس ائتلاف سعودی-اماراتی لازم است.

ائتلاف سعودی-آمریکایی، چهارشنبه شب هفته گذشته (20 فروردین) از آتش بس دو هفته ای به صورت یکجانبه اطلاع داد و این آتش بس از پنجشنبه (21 فروردین) وارد مرحله اجرا شد؛ اما با این حال، حملات ائتلاف به یمن کماکان ادامه دارد.

وزیر مشاور دولت امارات عربی متحده در امور خارجه در این خصوص نوشت: حمایت و گردآمدن دنیا حول تصمیم ائتلاف به رهبری کشور برادر، عربستان سعودی، در مورد آتش بس نظامی در یمن لازم است.

انور قرقاش در ادامه گفت: حتما باید این فرصت را برای گسترش فرصت های صلح غنیمت شمرد. نباید آتش بس را نقض کرد و از آن برای سامان دهی مواضع استفاده کرد. این اظهارات قرقاش در حالی است که ائتلاف سعودی روزانه با چندین بار حمله به یمن آتش بس ادعایی خود را نقض می نماید.

قرقاش در ادامه مدعی شد: باری دیگر، ائتلاف بر جدیت خود در رسیدن به یک راهکار سیاسی فراگیر تأکید می نماید.

در همین ارتباط، انور قرقاش، پیشتر، اعلام آتش بس ائتلاف سعودی-اماراتی در یمن را اقدامی حکیمانه و مسئولانه خواند (جزئیات بیشتر).

.

منبع: خبرگزاری فارس

به "ابوظبی خواهان حمایت از آتش بس یک جانبه ائتلاف سعودی-اماراتی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابوظبی خواهان حمایت از آتش بس یک جانبه ائتلاف سعودی-اماراتی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید