آیا حاضرید 2 میلیون دلار برای یک شام بپردازید؟

به گزارش وبلاگ مطالعه، خرج کردن مقداری پول اضافه تر برای یک وعده غذای 5 ستاره یک چیز است و یک شام 7 رقمی چیز دیگر .

گروه الماس روسیه دنیای الماس ها (World Of Diamonds) با همکاری گروه CE LA VI ، رستورانی در پشت بام هتل معروف Marina Bay Sands سنگاپور، تدارک یک شام 2 میلیون دلاری را برای 2 نفر دیده اند .

آیا حاضرید 2 میلیون دلار برای یک شام بپردازید؟

یک تجربه 8 ساعتی شامل گشت با هلیکوپتر ، یک کشتی کروز اختصاصی و یک لیموزین با راننده قبل از اینکه مهمانان حتی آغاز به خوردن شام بنمایند ، بخشی از این برنامه است .

و در نهایت نوبت به شام می رسد : 18 بشقاب مختلف صدف ، خاویار ، ماهی سالمون وحشی آلاسکا ، گوشت راسته کباب شده با ذغال چوب درخت سیب و نوشیدنی های بسیار گران که حتی تصورش را هم نمی توان کرد. میز شام با 10.000 رز تزئین شده و شما منظره ای 360 درجه از تمام سنگاپور را در زیر پا دارید . همچنین یک گروه موسیقی به صورت زنده براتان برنامه اجرا می نمایند .

چوب های غذا خوری (Chopsticks) برای هر شخص منحصرا حکاکی و با تراشه های الماس تزئین شده و جایگاه های راحتی که به صورت اختصاصی و ویژه برای شما طراحی شده است را می توانید با خود به منزل ببرید .

مثل همواره دسر بهترین قسمت شام است ، در نیمه شب دسر همراه با یک حلقه الماس آبی 2.08 قیراطی که نام لویی سیزدهم روی آن نقش بسته سرو می گردد و بعد از آن شاهد آتش بازی ویژه ای خواهید بود .

Karan Tilani مدیر گروه WOD می گوید : این می تواند موقعیتی برای دادن پیشنهاد ازدواج ، یک مناسبت استثنایی و یا به سادگی یک جشن باشد.

آیا شما 2 میلیون دلار و 8 ساعت برای خرج کردنش زمان دارید ؟ اگر دارید ، گران ترین تجربه غذا در جهان برای شماست .

منبع : www.cnbc.com

منبع: الی گشت

به "آیا حاضرید 2 میلیون دلار برای یک شام بپردازید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا حاضرید 2 میلیون دلار برای یک شام بپردازید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید