گوتیه رز: گلم را به فالکائو تقدیم می کنم

به گزارش وبلاگ مطالعه، خبرنگاران: مهاجم کلمبیا گلی که شب گذشته مقابل یونان به ثمر رساند را به مهاجم مصدوم موناکو تقدیم کرد.

گوتیه رز: گلم را به فالکائو تقدیم می کنم

به گزارش وبلاگ مطالعه، تئوفیلو گوتیه رز، مهاجم کلمبیا که شب گذشته (شنبه) در فزونی 3 بر صفر این تیم مقابل یونان با پیراهن شماره 9 که پیش از این متعلق به رادامل فالکائو مصدوم بود گل دوم تیمش را زد، گفت: مربیان و هم تیمی هایم پیش از بازی با یونان اعتماد به نفس لازم برای پوشیدن این پیراهن را به من دادند. برایم خیلی مهم بود که با زدن گل پاسخ اعتماد آنها را بدهم، گلی که باعث تقویت خودباوری ام شد.

وی با تمجید از مهاجم مصدوم موناکو گفت: درست است که فالکائو در ترکیب کلمبیا نیست ولی همواره حواسش به تیم است. او مهاجمی فوق العاده و انسانی دوست داشتنی است و برای همین دوست دارم این گل و پیروزی را به او تقدیم کنم.

مهاجم 29 ساله کلمبیا توضیح داد: مستحق کسب سه امتیاز بازی برابر یونان بودیم چون هم خوب حمله کردیم و هم اینکه در کارهای دفاعی بی نقص بودیم. کلمبیا با برنامه وارد این مسابقات شده و از سبک بازی مان مقابل یونان احساس خوبی داریم.

مهاجم لیورپلاته توضیح داد: از حضور پرشور تماشاگران مان هم شگفت زده نشدم چون آنها خیلی وقت بود که منتظر چنین لحظه ای بودند. حضور آنها برای حمایت از ما هیجان انگیز بود.

گوتیه رز که تاکنون در 31 بازی ملی 13 گل به ثمر رسانده، گفت: به ثمر رساندن اولین گل در جام جهانی تحقق یافتن یکی از رویاهایم بود چون فرصت حضور در این مسابقات و گلزنی در آن هر روز نصیب یک بازیکن نمی گردد.

منبع: تسنیم

به "گوتیه رز: گلم را به فالکائو تقدیم می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوتیه رز: گلم را به فالکائو تقدیم می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید