طوفان برق 12 روستا را قطع کرد

به گزارش وبلاگ مطالعه، مدیر توزیع برق پلدختر گفت: طوفان برق 12 روستای این شهرستان را قطع کرد.

طوفان برق 12 روستا را قطع کرد

به گزارش وبلاگ مطالعه به نقل از ایسنا، طاها منتش پور اضافه نمود: به دنبال وزش بادهای شدید و گرد و خاک، برق 12 روستای شهرستان پلدختر قطع شد.

وی ادامه داد: این طوفان باعث شکستگی پایه های برق، دررفتگی سیم، شکستن درختان بر روی شبکه برق روستاهایی از جمله سراب حمام، هلوش، اسلام آباد و ... شد.

این مسئول بیان نمود: به دلیل گستردگی و به هم پیوستگی شبکه های برق، هرگونه اتصال و برخورد اشیاء به شبکه ها موجب قطع برق می گردد. برای برطرف مشکل برق این دوازده روستا، 7 اکیپ عملیاتی شرکت تا ساعت 4 بامداد امروز مشغول فعالیت بودند و شبکه برق را پایدار کردند.

متش پور توضیح داد: علی رغم وزش تندباد و توفان خوشبختانه برق دو شهر معمولان و پلدختر با قطعی روبرو نشد. همچنین شرایط نامساعد جوی خارج از کنترل است لذا توصیه ما به مردم در این گونه شرایط داشتن سعه صدر، رعایت مسائل ایمنی و دوری از تجهیزات برقی است.

مدیر توزیع برق پلدختر مطرح کرد: توصیه می گردد مردم وسایل برقی خود را در صورت امکان تا برطرف بحران از مدار خارج نمایند. از مشترکین خواهشمندیم به محض دیدن سیم بریدگی، سقوط اشیاء و درختان روی شبکه های برق و ایجاد هرگونه تخریب موارد را سریعاً به شماره 2090 واحد اتفاقات و عملیات گزارش نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "طوفان برق 12 روستا را قطع کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طوفان برق 12 روستا را قطع کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید