دعوای زنانه مردان سیاست

به گزارش وبلاگ مطالعه، اصلاً خصیصه بچه مردهای ابله این است که مسخره کنند و برایشان مهم نیست کسی را که مسخره می کنند، یک کننده زن در مجلس کشورشان باشد یا بانوی اول فرانسه! بانویی که به همراه همسرش در روزهای گذشته میزبان اجلاس سالانه گروه 7 بوده و برای مهار و حتی رفع یک دغدغه زیست محیطی جهانی به نام آتش سوزی جنگل های آمازون تلاش های بسیار کرده است.

دعوای زنانه مردان سیاست

ژایر بولسونارو، رئیس جمهوری برزیل در حالی ظاهر و سن و سال بریژیت مکرون، بانوی اول فرانسه را مسخره کرد که به عنوان یک رئیس جمهوری کارهای بسیار مهمتری داشت و باید به هزاران هکتار جنگلی که در خاک کشورش و به خاطر سیاست های ضدزیست محیطی او دارد در آتش می سوزد، می پرداخت. او به جای مهار آتش در جنگل های آمازون مشغول چرخ زدن در شبکه های اجتماعی بود که چشمش به پست اینترنتی یکی از حامیانش افتاد که در آن عکس مکرون و همسرش با عکس بولسونارو و همسرش مقایسه شده و در زیر آن نوشته شده بود: حالا شما می فهمید که چرا مکرون، بولسونارو را اذیت می کند. بولسونارو هم که گویا با دیدن این پیام بسیار راضی شده و به وجد آمده بود، زیر آن نوشت: بسه مرد، دیگه تحقیرش نکن، ها ها ها.

بولسونارو که منتقدانش او را ترامپ برزیل می نامند، با این رفتار توهین آمیز در قبال بانوی اول فرانسه یک بار دیگر ثابت کرد که مانند بچه ترامپ یک بچه مرد ابله است و تمام خصایصی که بچه مردهای ابله دارند، دارد. جالب است که در سال 2017 نیز ترامپ به محض روبه رو شدن با بانوی اول فرانسه با ادبیاتی توهین آمیز با او سخن گفت. در آن سال، بعد از فرود آمدن هواپیمای ترامپ و همسرش در پاریس ملانیا ترامپ کنار بریژیت مکرون ایستاده بود که یکدفعه بی مقدمه ترامپ بعد از نگاهی سرتاپا به همسر رئیس جمهوری فرانسه از او تعریف کرد.

ترامپ در کارنامه خود از این دست توهین ها به زنان کم ندارد و حتی درباره ایوانکا، دخترش هم اینگونه صحبت کرده است. اتفاقاً در کارنامه بولسونارو هم از این گونه گستاخی ها به زنان دیده می شود به طوری که در یک مورد ظاهر یک نماینده زن مجلس کشورش را مسخره کرد. یکی دیگر از ویژگی های بچه مردهای ابله دشمن محیط زیست بودن است. ترامپ از توافق آب و هوایی پاریس خارج شده، حفاری ها و معدن کاری به هر اندازه ای را مجاز می داند، اعتقادی به گرم شدن کره زمین ندارد و... بولسونارو هم جنگل زدایی برای مصارف کشاورزی، معدن کاری، برداشت بی رویه ذخایر منابع طبیعی و در یک کلام سود اقتصادی حتی به قیمت نابودی محیط زیست را مجاز می داند و مهار آتش سوزی جنگل های آمازون را تنها پس از آنکه در روزهای اخیر تحت فشار جامعه جهانی قرار گرفت، در دستور کار خود قرار داد.

منبع: common dreams

منبع: ایران آنلاین

به "دعوای زنانه مردان سیاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوای زنانه مردان سیاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید