خبرنگاران ورودی دهدز بسته شد

به گزارش وبلاگ مطالعه، اهواز -خبرنگاران- فرماندار ایذه گفت: برای جلوگیری از شیوع کرونا، محور ورودی ایذه از سمت دهدز به صورت کامل بسته شد.

خبرنگاران ورودی دهدز بسته شد

حسین لامی زاده روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ مطالعه گفت: در روزهای گذشته محدودیت هایی برای تردد در ورودی دهدز لحاظ نموده بودیم و به خودروهایی که از استان های دیگر می آمدند دستور برگشت می دادیم.

وی اضافه نمود: از امروز و بخاطر پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، به جز تانکرهای حمل سوخت و کامیون های حامل مواد غذایی هیچ خودروی دیگری اجازه ورود به دهدز را ندارد.

فرماندار ایذه تاکید نمود: حتی شهروندان ایذه ای و دهدزی نیز اجازه ورود پیدا نخواهند کرد و خودروهایی هم که از این مرز خارج شوند دیگر اجازه ورود نخواهند داشت. هدف ما از این طرح یاری به سلامت مردم است.

وی از مسدود کردن چند جاده فرعی دیگر اطلاع داد و توضیح داد: از تمام هموطنان درخواست می کنیم در خانه های خود بمانند و سفرهایشان را به زمان دیگری موکول نمایند زیرا برای مهار کرونا به یاری همه آنها احتیاج داریم.

طبق گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، مجموع تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در خوزستان تا امروز (2 فروردین) به 422 مورد رسید.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران ورودی دهدز بسته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ورودی دهدز بسته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید