با 5 میلیون تومان به کدام یک از کشورهای اطراف ایران می توانیم سفر کنیم؟

به گزارش وبلاگ مطالعه، واقعیت این است که سفر کردن نه زمان و نه شرایط خاصی را می طلبد و هر وقت که در جواب این سوال که چرا به مسافرت نمی روید، یکی از این دو دلیل را بیان کردید بدانید و مطلع باشید که بهانه آورده اید! هر روز خدا وقت سفر است و با پیشرفته شدن زمانه، همه امکانات و شرایط در بیشتر مقصدها فراهم شده است. این روزها آن قدر سفر کردن آسان و شرایطش مهیا شده که حتی با مالی ترین بودجه ها هم می توان سفر کرد. به طور مثال ما امروز در خبرنگاران می خواهیم مقصدهایی را معرفی کنیم که سفر با 5 میلیون تومان به آن ها میسر است و از لحاظ بعد مکانی هم کاملا به شما نزدیک هستند و از کشورها و شهرهای نزدیک به ایران می باشند. در ادامه با ما همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر، ببینیم که سفر با 5 میلیون تومان به کدام مقاصد میسر است.

با 5 میلیون تومان به کدام یک از کشورهای اطراف ایران می توانیم سفر کنیم؟

سفر به ترکیه تنها با 5 میلیون تومان!

اولین کشوری که می خواهیم به شما معرفی کنیم که می توانید سفر با 5 میلیون تومان را به آن میسر سازید، کشور ترکیه است.

امروزه یکی از مقاصد سفر برای ایرانی ها که هم رفتن به آن بسیار آسان باشد و هم نزدیک باشد، کشور ترکیه و شهرهای مختلف آن است.

در سفر به ترکیه حتی با یک بودجه مدیریت شده هم می توانید یک سفر خوب به شهرهای مختلف این کشور همچون کوش آداسی، آنتالیا و حتی شهر بسیار معروف استانبول داشته باشید.

سفر به هر کدام از این شهرها با تنها 5 میلیون تومان برای شما هم مقدور است و تنها کافی است که بودجه خود را مدیریت نمایید و یک برنامه سفر خوب و منظم را تدوین نموده و بعد با اعتماد به یک آژانس مسافرتی خوب مثل وبلاگ مطالعه برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل خود همه شرایط لازم را برای سفر خود فراهم بیاورید.

بیایید شرایط سفر با 5 میلیون تومان به هر کدام از این شهرها را جداگانه مورد آنالیز قرار دهیم.

  • کوش آداسی

از آن جایی که در حال حاضر در فصل تابستان هستیم و بیشتر افراد دوست دارند تا به عنوان یک راستا مسافرتی خوب خارجی که ساحلی هم باشد و بتوان با هزینه ای مثل 5 میلیون تومان آن را مدیریت کرد بروند، کوش آداسی در ترکیه را بسیار به شما توصیه می کنیم.

کوش آداسی در 90 کیلومتری جنوب ازمیر و در همسایگی دریای اژه قرار گرفته است. این شهر دارای آب و هوای مدیترانه ای است.

کوش آداسی به واسطه دارا بودن تاریخی قوی، پر است از جاذبه های تاریخی بسیار زیبا که دیدنشان کم خالی از لطف نیست.

هزینه های جاری در این شهر با تهران خودمان فرق زیادی ندارد و خیلی از جاها حتی ممکن است از لحاظ هزینه ای کمتر و یا حتی بالاتر باشد.

پرواز مستقیمی از تهران به مقصد کوش آداسی وجود ندارد و شما باید اول به سمت استانبول پرواز کنید.

در کوش آداسی می توانید از بین اقامتگاه، هاستل و یا هتل 3 تا 5 ستاره اقامت نمایید.

در کوش آداسی می توانید علاوه بر استفاده از پارک های آبی و سواحل، از جاذبه های دیدنی مثل: جزیره کبوتر، کیزارلی، دیدیما، پارک ملی دلتای آیدین، پریه نه و بسیاری از دیگر جاذبه های این شهر نیز بازدید نمایید.

  • استانبول

شهر همواره بیدار ترک ها، استانبول زیبا را دیگر کمتر کسی است که به آن سفر ننموده باشد!

این شهر ترکیه ای هم از آن دسته شهرهایی است که می توانید با مدیریت بودجه خود به آن سفر کنید و خاطرات خوبی را برای خود رقم بزنید.

استانبول آن آن شهرهایی است که همواره پر است از دنیاگرد و دنیاگرد و از این رو امکانات مختلف رفاهی و دنیاگردی همه جوره و در سطوح مختلف فراهم شده است.

برای سفر به استانبول می گویند که بهار و علی الخصوص فصل تابستان بهترین فصل است اما اگر به صورت کلی به این شهر و آی و هوایش نگاه کنید، خواهید دید که هر زمانی که بخواهید به این شهر سفر کنید برای شما مناسب است.

اگر می خواهید هدف خود یعنی مدیریت بودجه سفر خود و همچنین سفر با 5 میلیون تومان را تحقق ببخشید در زمینه رزرو هتل و هاستل در استانبول برای شما توصیه داریم.

برای کاهش در هزینه های سفر خود هتل و یا هاستلی را برای اقامت خود انتخاب کنید که از مرکز شهر دور باشد و به این صوت هزینه اقامت در آن بسیار برایتان ارزان تر و کمتر تمام گردد.

همه جای استانبول پر است از جاذبه های دیدنی!

از دیدنی های مدرن گرفته تا جاذبه های تاریخی با شهرت بین المللی و انواع و اقسام تفریحات مختلف هم در این شهر برای همه سلیقه ها و سنین موجود است.

برای سفر به این شهر پیشنهاد می کنیم که حتما راهنمای سفر به استانبول را هم مطالعه بفرمایید.

  • آنتالیا

یکی دیگر از شهرهایی که در ترکیه هست و شما می توانید با هزینه 5 میلیون تومانی به آن سفر کنید، آنتالیا است.

آنتالیا در واقع یکی از دنیاگرد پذیرترین شهرهای ترکیه است که خیلی ها برای گذراندن تعطیلات خود و علی الخصوص در فصل تابستان آن را به عنوان مقصد خود انتخاب می نمایند.

شکل خاص این شهر خود یک عامل بسیار مهم در جذاب بودن آن است.

شهری با خیابان هایی که در آن بلوارهایی زیبا کشیده شده و دور تا دور آن لنگرگاه ها و درختان خل مختلف کشیده شده به همراه خانه های قدیمی، همه و همه عامل جذابیت بی حد و حصر آنتالیا می باشد.

آب و هوای آنتالیا کاملا مدیترانه ای است و به همین خاطر در فصل زمستان این شهر دارای آب و هوایی بارانی و معتدل می گردد و در فصل تابستان دارای آب و هوایی خشک و گرم می گردد.

آنتالیا پر است از جاذبه های دیدنی و جذاب که در انتهای یک سفر 5 میلیونی خاطرات خوبی برای شما به جای بگذارد.

شهری با خیابان هایی که در آن بلوارهایی زیبا کشیده شده و دور تا دور آن لنگرگاه ها و درختان نخل مختلف کشیده شده به همراه خانه های قدیمی، همه و همه عامل جذابیت بی حد و حصر آنتالیا می باشد.

آب و هوای آنتالیا کاملا مدیترانه ای است و به همین خاطر در فصل زمستان این شهر دارای آب و هوایی بارانی و معتدل می گردد و در فصل تابستان دارای آب و هوایی خشک و گرم می گردد.

آنتالیا پر است از جاذبه های دیدنی و جذاب که در انتهای یک سفر 5 میلیونی خاطرات خوبی برای شما به جای بگذارد.

دبی، مقصدی لوکس که با 5 میلیون تومان می توانید به آن سفر کنید!

یکی از مقاصدی که می توان سفر با 5 میلیون تومان را به آن محقق کرد، شهر دبی در کشور امارات متحده است.

دبی را در همه جای دنیا به عنوان شهری لوکس و مدرن می شناسند که در آن از هر جاذبه و تفریحی از متوسط ترین تا بهترین نوعش حتی در سراسر دنیا وجود دارد.

دبی عظیم ترین شهر کشور امارات در ساحل جنوبی به سمت شرق خلیج فارس است. آب و هوای دبی گرراستای و بیابانی است و در روز در حدود 41 درجه سانتیگراد و در طول شب در حدود 30 درجه سانتیگراد می باشد.

برای سفر به دبی تنها باید برنامه ریزی کنید و ببینید که چه مقدار می خواهید هزینه کنید و بعد به راحتی می توانید هزینه های سفر خود را به شدت کاهش دهید و سفری خوب و خوش به این شهر داشته باشید.

شما در سفر واقعا این قدرت را دارید که هزینه های خود را مدیریت نمایید و دست آخر سفری ارزان به یکی از شهرهای اطراف ایران داشته باشید.

چند پیشنهاد برای شما برای داشتن سفری ارزان به دبی داریم:

  • با سفر در فصل تابستان به دبی هزینه های شما به شدت کاهش پیدا می نماید.
  • در هتل های 2 تا 3 ستاره و یا در مهمان خانه و هاستل اتاق رزرو کنید.
  • برای رفت و آمد در این شهر از مترو بهره ببرید.

پیشنهاد می کنیم که برای این که راه هایی برای سفر ارزان به دبی را در لینک زیر مطالعه بفرمایید.منبع: الی گشت

به "با 5 میلیون تومان به کدام یک از کشورهای اطراف ایران می توانیم سفر کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با 5 میلیون تومان به کدام یک از کشورهای اطراف ایران می توانیم سفر کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید