اعتبار پروانه بهره برداری تاسیسات گردشگری تا فروردین 99 تمدید شد

به گزارش وبلاگ مطالعه، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران گفت: پروانه بهره برداری تاسیسات گردشگری شامل دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، مراکز اقامتی، پذیرایی و موسسات گردشگری که تاریخ اعتبار آن ها دهم اسفندماه 1398 منقضی شده تا فرودین ماه 99 معتبر شد.

اعتبار پروانه بهره برداری تاسیسات گردشگری تا فروردین 99 تمدید شد

به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران، پرهام جانفشان با یادآوری این که تعداد زیادی از مراجعان حضوری اداره کل تهران به تمدید مجوز پروانه بهره برداری تاسیسات گردشگری اختصاص دارد، اضافه نمود: به منظور کاهش مراجعان درون شهری هموطنان براساس توصیه های ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا در حال اتخاذ تصمیماتی هستیم که مراجعه حضوری را تا حد امکان کاهش دهیم.

او تاکید نمود: مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و سایر تاسیسات گردشگری، اطلاعات لازم به تمدید پروانه بهره برداری را به طور کامل در سامانه اینترنتی جامع دفاتر خدمات مسافرتی بارگزاری نمایند و تا فروردین ماه از مراجعه حضوری برای دریافت پروانه جدید خودداری نمایند.

جانفشان از تمام مدیران تاسیسات گردشگری خواست حتی الامکان تا 15 فروردین ماه برای تمدید پروانه و ارائه گزارش عملکرد، به اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران مراجعه ننمایند.

منبع: دنیای سفر

به "اعتبار پروانه بهره برداری تاسیسات گردشگری تا فروردین 99 تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتبار پروانه بهره برداری تاسیسات گردشگری تا فروردین 99 تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید