روشنایی: بحث ملی و آبروی فوتبال ایران در میان است، کار بازیکنان پسندیده نبود

به گزارش وبلاگ مطالعه، سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان می گوید که کار بازیکنان این تیم برای سفر نکردن به عمان پسندیده نیست.

روشنایی: بحث ملی و آبروی فوتبال ایران در میان است، کار بازیکنان پسندیده نبود

بهمن روشنایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ مطالعه درباره اینکه چرا بازیکنان استقلال خوزستان برای سفر به عمان در فرودگاه حاضر نشدند، گفت: بازیکنان به صورت خودجوش به فرودگاه نیامدند، چون ما پرواز و هتل برای تهران و عمان را تهیه نموده بودیم. بعد از بازی با الجزیره بازیکنان تصمیم گرفتند که تمرین ننمایند و در این خصوص بنده با مدیران باشگاه جلسه گذاشتم و این تصمیم را به گوش آنها رساندم.

وی اضافه نمود: پس از اینکه بازیکنان اعتصاب کردند، جلسه ای در باشگاه با حضور آقایان نعمتی نژاد، مدیرعامل و پورکیانی، قائم مقام باشگاه برگزار گردید. در آن جلسه هم بازیکنان قهر نموده و جلسه را ترک کردند. دلیل قهرشان هم این بود که مطالبات شان پرداخت نشده است. آنها تأکید کرد که تا مطالبات شان پرداخت نگردد، تمرین نمی نمایند. پس از آن بازهم با بازیکنان تماس تلفنی داشتم. یک روز آنها را جمع نموده و زمین تمرین گرفتم که بازیکنان دوباره حاضر به تمرین کردن نشدند. یک روز در مهمانسرای باشگاه آنها را جمع کردیم که از پورکیانی خواستم با بازیکنان صحبت کند، اما آقای پورکیانی گفت بازیکنان وقتی تصمیم گرفتند به تمرین نیایند، نمی آیند. با این حال پیگیری های ما ادامه داشت و وظیفه خودمان را انجام دادیم. ما بلیت، ویزا و هتل را برای بازیکنان گرفتیم تا بازی با الهلال انجام گردد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان اینکه بازیکنان حق دارند مطالبات خود را بخواهند، گفت: با وجود محدودیت هایی که وجود داشت، تمام کارهای لازم را برای سفر انجام دادیم. اکنون من یک گلایه از بازیکنان دارم که در یک بحث ملی، اعتصاب نموده اند. مطالبات آنها به حق است و باید باشد، اما اکنون بحث ملی و آبروی فوتبال ایران در میان است. من دوست دارم ایران ما همواره سربلند باشد، درست مثل همین انتخاباتی که برگزار گردید و در آن پیروزی آقای روحانی رقم خورد. با این حال من که در جامعه ورزش و فوتبال هستم، از نگاه خودم می گویم باید به دنبال پیروزی ملی باشیم و کار بازیکنان را پسندیده نمی دانم. من دوست دارم ایران ما همواره سربلند باشد.

روشنایی تأکید کرد: به نظرم با این رفتاری که بازیکنان ما کردند، هم خودشان، هم فدراسیون و هم باشگاه های ما در لیگ قهرمانان آسیا متضرر می شوند. اگر در دیدار با الهلال حاضر نشویم، کنفدراسیون فوتبال آسیا مشکلاتی را هم برای بازیکنان، هم برای باشگاه ها و هم برای فوتبال ما ایجاد می نماید. این اتفاق خوب نیست و باید بازیکنان در این خصوص فکری نمایند، چون بحث ملی است. آنها باید خودشان شرایط را درک نمایند.

وی درباره اینکه مهدی تاج گفته بود به استقلال خوزستان در بازی قبلی آسیایی یاری نموده است و آیا بازهم یاریی می نماید یا نه، گفت: من نمی دانم تاج یاریی نموده است یا نه، اما بازیکنان ما تاکنون هرچه پول گرفتند، برای پرداخت آنها آقای شریعتی، استاندار یاری نموده است. از سوی فدراسیون یاریی به ما نشده و آقای پورکیانی گفته است که فقط 50 میلیون تومان برای برگزاری بازی با الجزیره یاری شد و پول دیگری نبوده است.

منبع: تسنیم

به "روشنایی: بحث ملی و آبروی فوتبال ایران در میان است، کار بازیکنان پسندیده نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روشنایی: بحث ملی و آبروی فوتبال ایران در میان است، کار بازیکنان پسندیده نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید