معماری و عمران

کلاف سر در گم روز بازار پارکینگ پروانه، پارک شهر در انتظار حضور 20 هزار نفری مشتریان اجناس آنتیک

با انتخاب پارک شهر به عنوان بستر جدید فعالیت دستفروشان پارکینگ پروانه، منابع طبیعی این بوستان در معرض آسیب قرار می گیرد.

30 مرداد 1399

خبرنگاران وزیر نیرو: قرارداد 2 ساله صادرات برق با عراق امضا شد

بغداد- خبرنگاران - وزیر نیروی جمهوری اسلامی ایران در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگاران درباره دستاوردهای سفر روز چهارشنبه به بغداد گفت که قرارداد 2 ساله صادرات برق به عراق، میان دو کشور به امضا رسید.

16 مرداد 1399

30 مدل کابینت دو رنگ آشپزخانه در طرح های ام دی اف و هایگلاس

کابینت دو رنگ آشپزخانه یکی از ایده های جدید و جالب برای افزایش جذابیت دکوراسیون خانه است. همانطور که می دانید، کابینت های سفید یا رنگ روشن در بیشتر آشپزخانه های ایرانی حکمفرمایی می نماید، به همین خاطر بسیاری از آشپزخانه های فضایی سرد دارند، حال اگر بخواهیم...

4 مرداد 1399

بهترین املت تهران را کجا بخوریم؟

بهترین املت فروشی های تهرانصبحانه یکی از مهم ترین وعده های غذایی است و یک صبحانه خوشمزه و کامل می تواند نویدبخشِ یک روز پرانرژی باشد. یکی از خوشمزه ترین صبحانه های ایرانی، املت است که همراه با نان سنگک یا بربری تازه و یک استکان چای تازه دم ترکیبی بی نظیر...

25 خرداد 1399

14 مکان باورنکردنی روی کره زمین

دراین مطلب به معرفی مکان های باورنکردنی می پردازیم که شاید گمان کنید جزء سیاره های دیگر منظومه شمسی هستند، اما در واقع جاذبه های گردشگری هستند که بر روی کره زمین قرار گرفته اند.

5 خرداد 1399

اعتبارات نگهداری راههای استان قزوین جوابگوی نیازها نیست

به گزارش خبرنگاران، منوچهر حبیبی در مراسم رونمایی از کتاب خاطرات راهداران استان قزوین که روز سه شنبه در سالن قائم برگزار گردید اظهارداشت: راههای استان در ردیف محورهای ملی کشور تلقی می گردد که برای نگهداری از این راهها نیازمند اعتبارات بیشتری هستیم.

26 فروردین 1399

عاشقانه سرمایه گذار اماراتی برای ایران

ایران را دوست دارم و در مشهد عاشق آن شدم. معتقدم ایران جواهری در صنعت گردشگری جهان است، برای همین می خواهیم همکاری های زیادی با این کشور منحصر به فرد داشته باشیم.

13 فروردین 1399

اجرای طرح راهنمایی ترافیکی در چهارراه فردوسی و خیابان کمال اسماعیل

خبرنگاران/اصفهان به منظور احداث حوضچه اتصال شبکه فاضلاب در چهارراه فردوسی در راستای طرح بازسازی شبکه فاضلاب شهر اصفهان، طرح راهنمایی ترافیکی این محدوده از ساعت 24 روز سه شنبه 8 بهمن ماه جاری شروع می گردد و به مدت 72 ساعت ادامه خواهد داشت.

25 اسفند 1398

انعقاد 3 قرارداد و 7 تفاهم نامه بین شرکت های دانش بنیان و مسؤولان حوزه آب

دبیر ستاد توسعه فناوری های آب معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: مهم ترین تفاهم نامه تکمیل دانش فنی ساخت، راه اندازی و بهره برداری از پایلوت صنعتی غشاء روش و اسمز معکوس است که برای آب شیرین کن ها بسیار کاربرد دارد.

10 بهمن 1398

هویت مدرن و انقلاب مشروطه

مشروطیت، سرفصل جدیدی از تاریخ ایران است که تحولات آن بر تاریخ سیاسی ایران در قرن بیستم سایه افکنده و بر زبان، مذهب، اجتماع، اقتصاد و سیاست کشور ما تاثیری غیرقابل انکار نهاده است.

24 دی 1398

پرونده 3 اثر معماری صنعتی اردبیل برای ثبت در آثار ملی تهیه شد

مسئول باستان شناسی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: پرونده سه اثر معماری صنعتی استان اردبیل برای ثبت در فهرست آثار ملی تهیه شد.

20 دی 1398