نرم افزار و اپلیکیشن

دانلود QR Code Reader &amp Barcode Scanner v2.0.15 - اپلیکیشن بارکد خوان هوشمند

برنامه QR Code Reader & Barcode Scanner v2.0.15 یک برنامه کاربردی و کم حجم برای گوشی های هوشمند اندرویدی است که هر کاربر حرفه ای روزی به آن احتیاج پیدا خواهد نمود.

17 شهریور 1399

آمریکا تروریسم مالی را سرانجام دهد

ترجمه متن کامل نامه مورخ 22 اسفند 1398 وزیر خارجه به دبیرکل سازمان ملل متحد منتشر شد.

11 اردیبهشت 1399

تفاوت ها و شباهت ها در یک قاب؛ مقایسه قابلیت های هواوی Y9S با Y9 Prime 2019

دو گوشی هوشمند Huawei Y9 Prime 2019 و Huawei Y9s محصولات جدید هوآوی در بازار ایران هستند که علی رغم شباهت های فراوان، در بعضی از ویژگی ها تفاوت های قابل توجهی دارند.

5 فروردین 1399

نقص امنیتی تیک توک به هکرها اجازه دسترسی به ویدیوهای کاربران را می دهد

اخیراً تیک توک تحت نظارت شدیدی قرار گرفته است و حتی دولت آمریکا نیز استفاده از این اپلیکیشن را در تلفن های هوشمند دولتی در ارتش ممنوع اعلام نموده است. اکنون یک نقص امنیتی جدید درباره این اپلیکیشن ثبت شده است.

9 اسفند 1398

اسرار پشت پرده برندهای مشهور که تا حالا نشنیده اید

معمولا پشت نام برندهای مشهور که در زندگی روزمره از تولیدات آنها استفاده می کنیم، داستانی هست. در این گزارش به سراغ معروف ترین برندهای جهان رفته ایم که حتما اسمشان را شنیده اید، اما به احتمال زیاد از داستان پشت پرده لوگوهایشان چیزی نمی دانید.

27 بهمن 1398

گوشی های هواوی مجهز به سیستم عامل هارمونی سال آینده عرضه می شوند

در جریان یک کنفرانس خبری، رییس هیئت مدیره شرکت هواوی اظهار داشت که در سال 2020 بعضی از گوشی های این شرکت با سیستم عامل هارمونی روانه بازار خواهند شد. در این میان، در رابطه با اینکه کدام سری گوشی ها این سیستم عامل را دریافت می نمایند، اظهارنظر نکرد. طبق اعلام...

5 بهمن 1398

چگونه در آیفون و آیپد به طور مستقیم از کنترل سنتر به وای فای وصل شویم؟

در iOS 12 به بالا، این قابلیت ایجاد شده است که از Control Center به طور مستقیم به یک شبکه بی سیم وای فای متصل شده یا تنظیمات شبکه وای فای را تغییر دهید و به شبکه دیگری متصل شوید.

30 آذر 1398