چراغی: با کوشش مسئولان استانی، به دنبال مجوز دریافت یاری به پارس جنوبی هستیم

به گزارش وبلاگ مطالعه، مدیراجرایی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: به دنبال مجوز دریافت یاری به پارس جنوبی هستیم تا مسائل این تیم رفع گردد.

چراغی: با کوشش مسئولان استانی، به دنبال مجوز دریافت یاری به پارس جنوبی هستیم

ایوب چراغی، مدیر اجرایی و سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی در گفت و گو با ، درباره شرایط این تیم اظهار کرد: دیروز به جم رفتیم. در حال پیگیری تمرینات و آماده برگزاری بازی با سپاهان اصفهان در چارچوب رقابت های هفته نهم لیگ برتر فوتبال هستیم.

چراغی ادامه داد: شرایط روحی بازیکنان بسیار خوب است و بازیکنان بعد از تنش هایی که در این چند روز به وجود آمد، با صحبت هایی که فراز کمالوند، سرمربی تیم انجام داد، امیدوار شدند که مسائل تیم حل گردد. استاندارد بوشهر به این موضوع ورود نموده است. امیدواریم با درایتی که موسوی، مدیرعامل منطقه ویژه دارد و کوشش هایی که می نماید، مجوز هایی برای یاری به تیم گرفته گردد تا مسائل اقتصادی پارس جنوبی رفع گردد.

او با اشاره به ورود دیگر مسئولان استانی به موضوع این روز های پارس جنوبی اعلام کرد: به غیر از استاندار بوشهر، فرماندار شهرستان جم هم پای کار آمده است. امروز حسینی، فرماندار جم جلسه ای با استاندار خواهد داشت. خوشبختانه پرواز را توانستیم هماهنگ کنیم و از تهران به جم آمدیم. در شهر خودمان می مانیم و پنجشنبه هفته آینده با یک پرواز به مشهد خواهیم رفت تا برای بازی با شهر خودرو در هفته دهم آماده شویم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "چراغی: با کوشش مسئولان استانی، به دنبال مجوز دریافت یاری به پارس جنوبی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چراغی: با کوشش مسئولان استانی، به دنبال مجوز دریافت یاری به پارس جنوبی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید