واکنش متفاوت علی کریمی به اتفاقات پرسپولیس و توصیه اش به طرفداران

به گزارش وبلاگ مطالعه، علی کریمی بر خلاف سایر پیشکسوتان پرسپولیس موضع متفاوتی نسبت به اتفاقات اخیر این باشگاه دارد

واکنش متفاوت علی کریمی به اتفاقات پرسپولیس و توصیه اش به طرفداران

وبلاگ مطالعه- در حالی که بعد از استعفای محمد حسن انصاری فرد بعضی از پیشکسوتان پرسپولیس به حمایت از مدیرعامل سابق پرسپولیس پرداختند و بعضی دیگر مواضعی مانند اعضای هیات مدیره پرسپولیس گرفتند حالا علی کریمی نسبت به این اتفاقات واکنش متفاوتی نشان داده است. کریمی در کانال تلگرامی خود در این خصوص نوشته اینروزها دوباره شاهد تغییرات در مدیریت باشگاه هستیم!! روی صحبتم با طرفداران پرسپولیس هست! در دو سال گذشته چند مدیر عامل و چند بار افراد هیئت مدیره تغییر نموده؟؟! با این اوضاع احوال تیم چه نتایجی کسب کرد، بهترین نتایجش را در لیگ برتر.

این نتایج ربطی به مدیر عامل و هیئت مدیره نداشت، فقط و فقط نتیجه حمایت بیش از پیش طرفداران و سعی وتلاش کادر و بازیکنان بود وبس. این نشان دهنده این است که با تمام این تغییرات، باز با حمایت طرفداران و روحیه دادن به کادر و بازیکنان، سال جاری قهرمانی به مراتب راحت تر از سه سال گذشته می باشد، روی حرفم با محدود کسانی هست که در شبکه های اجتماعی دنبال حاشیه درست کردن برای تیم می باشند!!

تیم شرایط خوبی داره بزارین کارش بکنه، با حمایت کردن میتونین مثل سالهای گذشته شاهد موفقیت تیم باشین و لاغیر. پس از کادر و بازیکنان حمایت کنید، مطمئن هستم بازیکنان هم شرایط رو درک میکنن و با جایگاهی که تیم داره تمام تلاششون رو انجام میدن.

منبع: همشهری آنلاین

به "واکنش متفاوت علی کریمی به اتفاقات پرسپولیس و توصیه اش به طرفداران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش متفاوت علی کریمی به اتفاقات پرسپولیس و توصیه اش به طرفداران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید