پیروانی: تا PSG به عنوان قهرمان معرفی گردید، حرف از لیگ های دیگر زدند!

به گزارش وبلاگ مطالعه، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دوستان می گویند لیگ فرانسه تعطیل شده، اما به محض اینکه تیم پاری سن ژرمن به عنوان قهرمان معرفی گردید حرف از لیگ های دیگر زدند.

پیروانی: تا PSG به عنوان قهرمان معرفی گردید، حرف از لیگ های دیگر زدند!

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ مطالعه، افشین پیروانی در خصوص نامه کانون مربیان و اینکه آیا انتها دادن به مسابقات لیگ ناحقی در حق پرسپولیس است، گفت: نظر کانون مربیان برای من قابل احترام است، چون آنها بزرگتران و پیشکسوتان من هستند اما اجازه بدهید مخاطب من کانون مربیان نباشد، مخاطب من کسانی هستند که رقبای ما در لیگ هستند.

پیروانی ادامه داد: هر کسی نسبت به رتبه خودش اظهارنظر می نماید و منافع خودش را در نظر می گیرد می گویند 4 تیم اول برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا معرفی شوند اما راضی نیستند پرسپولیس را به عنوان قهرمان معرفی نمایند. اگر قرار است عدالت برقرار گردد سهم تیم های پنجم و ششم چه می گردد؟ آنها می توانند حتی با یک بازی بالای شما قرار بگیرند.بقیه تیم ها چه می شوند؟ تیم هایی که باید به لیگ برتر صعود نمایند یا به لیگ دسته صعود نمایند چه؟ تیم هایی که باید از لیگ دو به لیگ یک بیایند چه؟ اگر قرار است انصاف رعایت گردد حرف شما درست است 4 تیم اول به آسیا معرفی شوند بعد اتفاقی نیفتد اما عدالت این است که همه چیز به نحو احسن انجام گردد.

مدیر تیم پرسپولیس با اشاره به اینکه بعضی از باشگاه ها معتقدند برگزاری بازی ها بدون تماشاگر به تیم ها ضربه می زند، توضیح داد: اگر بنا به ضربه خوردن باشد پرسپولیس بیشترین ضربه را می خورد چون ما بیشترین تماشاگر را داریم.

وی در خصوص اینکه عده ای معتقدند پرسپولیس خودخواهی می نماید گفت: واقعاً حق دارند چون ما به لطف خدا و حمایت طرفداران 10 امتیاز اختلاف داریم وقتی دست شان به تیم حریف و به جام نمی رسد باید از خودشان در مقابل جاهایی که باید پاسخگو باشند دفاع نمایند. تمام مراکز تجاری، بازار، مترو و اتوبوسرانی باز هستند شما نزدیک ترین راستا را بخواهید بروید نیم ساعت تا یک ساعت در راه هستید.

پیروانی که با رادیو جوان گفت و گو می کرد، اضافه نمود: باید به زندگی کردن کنار کرونا عادت کنیم ما راضی نیستیم خون از بینی کسی بیاید. جام برایمان مهم است اما راضی نیستیم جان یک هموطن یا یک طرفدار مان به خطر بیفتد اما نباید بحث ها را احساسی کنیم. دوستان می گویند لیگ فرانسه تعطیل شده اما به محض اینکه تیم پاری سن ژرمن به عنوان قهرمان معرفی گردید حرف از لیگ های دیگر زدند. پرسپولیس به دنبال احقاق حق خودش است، به دنبال خودخواهی نیست بچه های ما زحمت کشیدند و در قبال زحمت شان می خواهند نتیجه و قهرمانی بگیرند. امیدمان به آینده باشد و عادت کنیم در کنار اتفاقات خوب زندگی کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پیروانی: تا PSG به عنوان قهرمان معرفی گردید، حرف از لیگ های دیگر زدند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروانی: تا PSG به عنوان قهرمان معرفی گردید، حرف از لیگ های دیگر زدند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید