همکاری هیئت کشتی خوزستان با مازندران، احیا کشتی آزاد استان

به گزارش وبلاگ مطالعه، اردوان صاحب در مصاحبه با خبرنگاران به تشکیل کارگروه کشتی آزاد با استان های کرمانشاه و همدان برای رونق کشتی آزاد این رشته در استان اشاره نمود و اضافه نمود: تا به امروز با استان های کرمانشاه و همدان برای همکاری دوجانبه به توافق دست یافتیم و استان مازندران سومین خواهد بود که به دنبال امضا تفاهم نامه همکاری با آن هستیم چرا که کشتی آزاد خوزستان تعطیل شده بود که با تشکیل این کارگروه می خواهیم این رشته را فعال کنیم.

همکاری هیئت کشتی خوزستان با مازندران، احیا کشتی آزاد استان

وی، هدف از همکاری با استان های دیگر کشور را استفاده از تجربیات آنها در کشتی آزاد عنوان نمود و گفت: کشتی آزاد استان خوزستان باید احیا گردد که این مسئله احتیاج به زمان دارد و باید برای رشته آزاد وقت بیشتری بگذاریم.

سرپرست هیئت خوزستان با مثبت ارزیابی کردن شرایط کشتی فرنگی استان، بیان نمود: مهدی محسن نژاد، امین میرزا زاده، پویا داد مرز، محمد الیاسی، حسین اسدی، ایمان محمدی و آرمان علیزاده به تیم کشتی فرنگی بازار عظیم ایران پیوستند که این امر نشان می دهد کشتی فرنگی خوزستان در حال طی کردن جهت خود است.

صاحب از برنامه ریزی برای حضور پرقدرت تیم های خوزستان در مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه های کشور اطلاع داد و اضافه نمود: فولاد اکسین خوزستان و آریو برزن بهبهان و احتشام گستر اهواز سه نماینده قطعی خوزستان در این رقابت ها هستند.

به گزارش وبلاگ مطالعه، مراسم قرعه کشی لیگ برتر کشتی باشگاه های کشور بیست و نهم مردادماه سال جاری برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "همکاری هیئت کشتی خوزستان با مازندران، احیا کشتی آزاد استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری هیئت کشتی خوزستان با مازندران، احیا کشتی آزاد استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید