هافبک پیشین تیم ملی: عراق از نظر فنی نمی تواند در حد ما ظاهر گردد

به گزارش وبلاگ مطالعه، هافبک پیشین تیم ملی می گوید با موفقیت تیم ملی مردم شاد خواهند شد و احتیاج جامعه به شادی رفع می گردد.

هافبک پیشین تیم ملی: عراق از نظر فنی نمی تواند در حد ما ظاهر گردد

اسماعیل هلالی در گفت وگو با وبلاگ مطالعه، درباره پیروزی پنج بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل یمن در نخستین ملاقات از جام ملت های آسیا اظهار کرد: به نظرم اولین بازی ما مقابل یمن یک اتفاق خیلی خوب بود که توانستیم به این شکل وارد مسابقات شویم. اگر تیم ما با تیم قوی تری بازی می کرد، شاید برای رسیدن به هماهنگی، دچار مشکل می شد. یمن اذیتی برای ما نداشت. آن ها آرزو داشتند مقابل ما بازی نمایند. به نظرم بازی تدارکاتی خیلی خوبی برای ما بود که بازیکنان با روحیه وارد مسابقات شوند.

هافبک پیشین تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به این که اگر تیم ملی در بازی نخست با تیم هایی همانند اردن، بحرین رو به رو می شد، به مشکل می رسید، تاکید نمود: بازی با تیم های قدرتمندتر همانند اردن، بحرین و حتی لبنان سخت است چرا که الان نوع بازی ما به نسبت جام جهانی تغییر نموده و ما باید هجومی بازی کنیم. اگر با اردن، بحرین و لبنان رو به رو می شدیم برای انتقال بازی از فاز دفاع به حمله دچار مشکل می شدیم. این برد روحیه خوبی برای ما بود. به نظرم نیمکت قدرتمندی داریم. تشکیلات ما خیلی خوب است. همه باید یک موضوع را یاد بگیرند که بازیکن گوش به فرمان سرمربی باشد. الان بازیکنان گوش به فرمان کی روش هستند.

او با اشاره به زیاده خواهی کی روش برای تامین امکانات تیم ملی و احترام بخشیدن به بازیکنانش یادآور شد: الان تشکیلاتی در تیم ملی وجود دارد که حرف اول و آخر را سرمربی تیم ملی می زند. این که کسی از بیرون فدراسیون به مدیرعامل و یا رییس فدراسیون زنگ بزنند و به تیم ملی برسد، وجود ندارد. ساختار خوبی در تیم ملی حاکم است. باید همه امکانات صددرصدی باشد. به نظرم ما نباید کاری را انجام دهیم و یا اگر انجام دادیم، باید صددرصدی باشد. کی روش ارزش بازیکنان را حفظ می نماید و مردم می بینند که تیم ملی با شخصیت و با دیسیپلین است.

هلالی اعلام نمود: ما پیش از این سعی می کردیم خیلی زیبا بازی نکنیم و با یک گل بازی را ببریم که این برای من به عنوان یک ایرانی و ملی پوش پیشین خوشایند نبود چرا که می دیدم می توانیم به بعضی از تیم ها گل های بیش تر بزنیم ولی با یک گل می بردیم.

وی درباره ملاقات تیم ملی مقابل ویتنام و عراق در دور نخست، اظهار کرد: به نظرم ویتنام نمی تواند ما را دچار دردسر کند. تیم ما بهتر از این تیم است. بعد از جام جهانی صندلی خوبی کسب کردیم. بعد از این مسابقات و به لحاظ نتیجه گیری و بازی مقابل اسپانیا و پرتغال، برای خودمان احترام کسب کردیم. الان همه نتایج را می گویند. طبیعی است که یمن هم دنبال تک موقعیت ها بود.

هافبک پیشین تیم ملی ایران درباره بازی با عراق که مشخص نماینده صدرنشین این گروه خواهد بود، گفت: مطمئنا عراق نمی تواند مقابل هم سطح تیم ملی ما باشد. آن ها می توانند به لحاظ فیزیکی پایاپای باشند اما از نظر فنی نمی توانند در حد ما ظاهر شوند. ما بازیکنان تکنیکی، دونده و سرزن داریم و این اتفاق مبارک و میمونی است که می توانیم جلوی هر تیمی خوب بازی کنیم.

هلالی در سرانجام گفت: وقتی می بینم تیم ما سرحال بازی می نماید به خودم می بالم. امیدوارم همین طور ادامه دهند و مردم را خشنود نمایند. احتیاج اصلی مردم شاد شدن و خشنودی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "هافبک پیشین تیم ملی: عراق از نظر فنی نمی تواند در حد ما ظاهر گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هافبک پیشین تیم ملی: عراق از نظر فنی نمی تواند در حد ما ظاهر گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید