دکوراسیون اتاق خواب دخترانه با ترکیب رنگ صورتی و آبی

به گزارش وبلاگ مطالعه، انتخاب رنگ برای اتاق خواب دختر بچه ها بسیار راحت و آسان است زیرا آنها اصولاً عاشق رنگ صورتی هستند و با این رنگ انرژی میگیرند. اگر میخواهید محیطی پر جنب و جوش در اتاق خواب دخترانه ایجاد کنید باید به یک ترکیب رنگی جذاب مانند آبی و صورتی فکر کنید. آبی و صورتی دو رنگ با ویژگی های متفاوت هستند و با توجه به اینکه رنگ آبی اغلب مورد پسند پسر بچه ها و صورتی رنگ مورد علاقه دخترها واقع می گردد, ترکیب این دو رنگ در کنار هم جذابیت فوق العاده ای در یک اتاق ایجاد می نماید. در این نوشته سعی شده به 10 نمونه طراحی دکوراسیون اتاق خواب دخترانه با ترکیب رنگ صورتی و آبی پرداخته گردد تا شما بتوانید با آگاهی از طرح های جدید و جذاب نسبت به طراحی اتاق فرزند خود اقدام کنید. با ما همراه باشید.

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه با ترکیب رنگ صورتی و آبی

اتاق خوابی که در تصویر زیر مشاهده می کنید با توجه به ترکیب رنگ صورتی و آبی روشن که در دکوراسیون آن به کار رفته, محیطی آرام و دنج به نظر می آید. این ترکیب رنگ کاملاً عاقلانه و عالی می باشد. دیوار آبی رنگ که روی آن طرح درخت با شکوفه های صورتی نقش بسته زمینه ای عالی برای دکوراسیون اتاق خواب ایجاد نموده و حسی فوق العاده زیبا و شایان ستایش را منتقل می نماید.

تصویر زیر اتاق خوابی مشترک با ترکیب رنگی صورتی و آبی را برای دختربچه ها به نمایش گذاشته است. طراح این اتاق خواب از ترکیب رنگ های آبی و صورتی به روش هایی خلاقانه و زیبا در این اتاق خواب استفاده کرده است. استفاده از توپ های تزئینی با این ترکیب رنگی ایده ای جالب برای طراحی دکوراسیون اتاق دختربچه هاست.

سایه های رنگی صورتی و آبی در این اتاق خواب دخترانه به طرزی بسیار شگفت آور و خلاقانه مورد استفاده قرار گرفته اند. پرده های صورتی با طرح های زیبا در کنار دیوارهای آبی کمرنگ حسی نرم و لطیف در این اتاق خواب دخترانه منتقل می نماید.

اتاق خوابی که در تصویر زیر مشاهده می کنید فضایی روشن و بزرگ دارد. استفاده از طرح یک درخت سفید بر روی دیوار آبی رنگ, یکنواختی آن را در هم شکسته و خلاقیت را به آن افزوده است. علاوه بر آن فرش و سایر عناصر دکوراتیو نرمی و زیبایی را در دکوراسیون اتاق زیر به ارمغان آورده اند.

این اتاق خواب دخترانه دارای دکوراسیونی خلوت, روشن و بی نظیر است. طراحی درخت سفید بر روی دیوار آبی رنگ و استفاده از پرده های صورتی نوعی کنتراست در فضا ایجاد نموده اند که از نظر زیباشناسی دکوراسیونی دوست داشتنی و ایده آل برای اتاق خواب دختربچه ها فراهم می نمایند.

رنگ های صورتی و آبی در اتاق خواب زیر برای ایجاد فضایی شیک و جذاب با هم ترکیب شده اند. قرار دریافت روتختی آبی با بافت بسیار زیبا در کنار فرش آبی کنتراستی زیبا در کنار رنگ صورتی دیوارها و بالشتک ها ایجاد نموده است.

اتاق خوابی که در تصویر زیر مشاهده میکنید اتاق خوابی ساده در عین حال مرتب و دوست داشتنی با تم دخترانه است. ترکیب رنگ آبی و صورتی در کنار کفپوش و سرویس چوبی محیطی فوق العاده آرام و طبیعی ایجاد نموده است.

دکوراسیون اتاق خوابی که در تصویر زیر مشاهده میکنید برای پرنسس کوچک شما کاملاً ایده آل است. سایبان آبی رنگ با دیوار صورتی روشن و روتختی گلدار آبی, صورتی نمایی منحصر به فرد در دکوراسیون اتاق ایجاد نموده است.

اتاق خواب زیر برای دختران نوجوان طراحی شده است. ترکیب رنگ های سفید, صورتی و آبی در دکوراسیون اتاق خواب زیر فضایی لطیف و دخترانه به وجود آورده است. همانطور که مشاهده میکنید رنگ دیوارها به رنگ آبی رنگ آمیزی شده و از رنگ صورتی در سایر المان های اتاق استفاده شده است.

استفاده از کاغذ دیواری با ترکیب رنگی صورتی و آبی پر رنگ نقطه ای کانونی در این اتاق ایجاد نموده است. قرار دریافت رنگ سفید نیز در طراحی این اتاق زیبایی آن را دوچندان کرده و اتاق را به فضایی دنج, آرام و دوست داشتنی تبدیل کرده است.

منبع: ساختمانچی

به "دکوراسیون اتاق خواب دخترانه با ترکیب رنگ صورتی و آبی" امتیاز دهید

2 کاربر به "دکوراسیون اتاق خواب دخترانه با ترکیب رنگ صورتی و آبی" امتیاز داده اند | 2 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون اتاق خواب دخترانه با ترکیب رنگ صورتی و آبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید