نامجومطلق: فریب جایگاه پیکان در جدول را نمی خوریم، هیچ بازیکنی فعلاً حق ندارد به دربی فکر کند

به گزارش وبلاگ مطالعه، مجید نامجومطلق مربی تیم فوتبال استقلال گفت: پیکان از نظر فنی تیم قابل احترامی است و فریب جایگاه این تیم در جدول را نمی خوریم.

نامجومطلق: فریب جایگاه پیکان در جدول را نمی خوریم، هیچ بازیکنی فعلاً حق ندارد به دربی فکر کند

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ مطالعه، مجید نامجومطلق در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل پیکان در هفته بیست ونهم لیگ برتر فوتبال، گفت: قبل از هر چیز باید بگویم، فرهاد مجیدی نشست امروز را به من واگذار کرد. او بیشتر تمرکزش را روی بازی ها گذاشته است و بعد از بازی ها در مصاحبه ای مفصل در خدمت رسانه ها خواهد بود. پیکان از نظر فنی تیم قابل احترامی است و فریب جایگاه این تیم در جدول را نمی خوریم. در این سمت، استقلال در شرایطی قرار گرفته است که بازی فردا را به امید خدا ببرد تا سهمیه فصل آینده آسیا را قطعی کند.

وی اضافه کرد: بررسی خوبی از پیکان داشته ایم و می دانیم کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد. ما بازی به بازی پیش می رویم و سعی می کنیم با پیروزی در این دیدار سهمیه آسیا را بگیریم و تفکرمان را برای بازی های بعدی بگذاریم. در این مدت بچه ها خوب بازی کردند و شخصیت فنی خود را نشان داده اند. با وجود اینکه تیم چند بازیکن اصلی اش را در اختیار نداشت، بازیکنان دیگر قابلیت خودشان را نشان دادند. بیشترین دغدغه ما در این روزها نبود هواداران است و در شرایطی که تیم شرایط بهتری پیدا کرده است، حضور هواداران می توانست بهتر باشد و این بازی ها را به آنها تقدیم کنیم. امیدوارم مشکل کرونا برطرف گردد. قطعاً حضور تماشاگران می تواند به کیفیت بازی ها اضافه کند.

مربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به محرومان و مصدومان تیمش شرح داد: با تلاش کادر پزشکی، شرایط مصدومان بهتر می گردد. سه بازیکن مصدوم در تمرین روز گذشته نرم دوی را آغاز کردند، اما مصدومیت شان به گونه ای است که اسماعیلی و مطهری را در اختیار نداریم. شیخ دیاباته اصرار دارد که به استقلال کمک کند، اما با توجه به شرایط تیم باید به فکر خود تیم هم باشیم.

نامجومطلق در پاسخ به این سؤال که چه راهکاری اندیشیده اند که بازیکنان تحت تأثیر دربی نیمه نهایی جام حذفی قرار نگیرند، گفت: از شش دیدار قبل گفتم که هر بازی برای ما فینال است. الان تفکر بازیکنان و کادر فنی این است که بازی به بازی پیش برویم. دو بازی سرنوشت ساز داریم که یکی از بازی ها دیدار با پیکان است. هیچ بازیکنی حق ندارد از الان به دربی فکر کرده یا برای آن بازی برنامه ریزی کند. هدف کادر فنی این است که اول کسب سهمیه قطعی گردد. نباید تمرکز کادر فنی و بازیکنان به هم بخورد. تلاش می کنیم از بازی فردا با پیروزی از زمین خارج شویم. بازی دربی به بعد از بازی با شاهین بوشهر برمی گردد، نه الان.

وی در واکنش به انتشار قرارداد شیخ دیاباته، مهاجم مالی استقلال خاطر نشان کرد: این بحث، مدیریتی است و درباره آن صحبت نمی کنم.

مربی تیم فوتبال استقلال درباره لیست فصل آینده استقلال و ورودی و خروجی های این تیم اظهار کرد: اصول کار این است که بدانیم کدام بازیکنان را در اختیار خواهیم داشت و چه نفراتی قراردادشان را تمدید می کنند. خیلی لازم نیست وارد بازار نقل وانتقالات شویم. در شرایطی طبیعی باید سه چهار بازیکن بگیریم که جزو برنامه های مان قرار گرفته است. تفکر فعلی کادر فنی معطوف به این چند بازی است و قطعاً فرهاد مجیدی لیست مورد نیاز بازیکنانش را به باشگاه اعلام می کند. همه بازیکنان باید تا آخر بازی ها کنارمان باشند. تلاش باشگاه این است که بازیکنان حفظ شوند و سپس بررسی کنیم در چه پست هایی بازیکن نیاز داریم. الان موقع این صحبت ها نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نامجومطلق: فریب جایگاه پیکان در جدول را نمی خوریم، هیچ بازیکنی فعلاً حق ندارد به دربی فکر کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامجومطلق: فریب جایگاه پیکان در جدول را نمی خوریم، هیچ بازیکنی فعلاً حق ندارد به دربی فکر کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید