مربی تیم ملی دوچرخه سواری: کوشش می کنیم دست خالی از قهرمانی آسیا برنگردیم

به گزارش وبلاگ مطالعه، مربی تیم ملی دوچرخه سواری گفت: کوشش می کنیم از مسابقات دوچرخه سواری پیست قهرمانی آسیا دست خالی برنگردیم اما با این سرمایه گذاری کم توقع داشته باشیم مانند کشورهای دیگر نتیجه بگیریم عدالت زیر سوال می رود.

مربی تیم ملی دوچرخه سواری: کوشش می کنیم دست خالی از قهرمانی آسیا برنگردیم

محمود پراش در گفت و گو با وبلاگ مطالعه درباره وضعیت تیم ملی دوچرخه سواری پیش از حضور در مسابقات پیست قهرمانی آسیا بیان نمود: با توجه به شرایط مالی 10 نفر را به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می کنیم. سال قبل از المپیک است و کار سختی خواهیم داشت البته جوانان در این مدت نسبت به سال گذشته پیشرفت خوبی داشتند. انشاالله پیشرفت چشم گیری را از آنها در مسابقات قهرمانی آسیا شاهد خواهیم بود. باید نسل جدید و جوانی را بسازیم تا پشتوانه داشته باشیم و مانند دو سال اخیر با کمبود نفرات روبرو نباشیم.

او ادامه داد: نفرات رده بزرگسالان هم با تجربه هستند و انتظار هست که نتیجه بگیرند البته کشورهای دیگر هم بیکار نبودند و چون به دنبال سهمیه المپیک هستند این رقابت ها برای آنها حیاتی تر از ما است. با این حال ما هم کوشش می کنیم دست خالی برنگردیم و نماینده شایسته ای برای ایران باشیم.

مربی تیم ملی در خصوص اینکه رکابزنان بعد از بازی های آسیایی بی انگیزه شده بودند و اکنون انگیزه به آنها برگشته است یا خیر، تاکید نمود: انگیزه ها بعد از بازی های آسیایی کم رنگ شده بود و ما باید شرایط را ایجاد کنیم تا رکابزنان بمانند و رو به جلو حرکت نمایند. ما خودمان هم دوست داریم خدمات بهتری را ارائه دهیم اما متاسفانه به شرایط مالی بدی برخورد کردیم. برای پیشرفت و ایجاد شور و اشتیاق هم باید سرمایه گذاری بیشتر گردد. ما اگر امکانات و مسابقات کشورهای دیگر را داشتیم با شرایطی متفاوت از الان روبرو بودیم. اگر بخواهیم با این سرمایه گذاری کم توقع داشته باشیم مانند کشورهای دیگر نتیجه بگیریم، عدالت زیر سوال می رود.

پراش در پاسخ به این پرسش که دوچرخه سواری یک سهمیه در المپیک دارد و چرا برنامه ریزی خاصی برای نتیجه دریافت همان یک سهمیه نشده است، تا کید کرد: برنامه ریزی داریم و بعد از مسابقات پیست، برای قهرمانی آسیا جاده و المپیک آماده می شویم. برنامه ریزی هست اما باید شرایط هم فراهم گردد برای اینکه در المپیک نتیجه مناسب بگیریم باید در مسابقاتی که متناسب با المپیک است شرکت کنیم. اجرای برنامه ها مستلزم فراهم شدن بودجه است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مربی تیم ملی دوچرخه سواری: کوشش می کنیم دست خالی از قهرمانی آسیا برنگردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی تیم ملی دوچرخه سواری: کوشش می کنیم دست خالی از قهرمانی آسیا برنگردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید