فردا؛ جلسه سرنوشت ساز برای تیم لیگ برتری فوتسال

به گزارش وبلاگ مطالعه، مسائل مالی در کنار یکی دو اتفاق دیگر که طی هفته های گذشته در تیم فوتسال ارژن شیراز رخ داده است، مسئولان این باشگاه را به فکر انصراف تیم از ادامه کار در لیگ برتر فوتسال انداخته. مالک باشگاه ارژن اعلام کرده قصد تیمداری در لیگ برتر را ندارد می خواهد امتیاز تیمش را به لیگ دسته دوم ببرد. از سوی دیگر خبرهایی مبنی بر واگذاری تیم به یک شرکت لبنی دیگر منتشر شده است.

فردا؛ جلسه سرنوشت ساز برای تیم لیگ برتری فوتسال

غلامعلی هنرپیشه رئیس هیات فوتبال استان فارس در این خصوص به وبلاگ مطالعه، گفت: من شب گذشته با آقای کریمی مالک تیم صحبت کردم. ایشان هم گفت که راغب به تیمداری در لیگ برتر نیست و می خواهد ارژن را منحل کند. من هم به ایشان گفتم که این امتیاز برای استان است و نمی شود به راحتی و بی تفاوت از کنار آن عبور کرد.

هنرپیشه ادامه داد: آقای کریمی زحمات زیادی برای تیم ارژن کشیده است ولی امتیاز تیم برای استان فارس است و مردم انتظار دارند که این امتیاز در لیگ برتر حفظ شود. ما باید جوابگوی مردم هم باشیم.

رئیس هیات فوتبال استان فارس در پایان با بیان اینکه صحبتی برای واگذاری تیم ارژن به شرکت دیگری نشده است، گفت: قرار است فردا (چهارشنبه) جلسه ای را با مدیرعامل باشگاه بگذاریم تا به کارشان در لیگ برتر ادامه بدهند. اگر هم نه که تیم را تحویل می گیریم و برنامه ریزی دیگری خواهیم داشت. در هر صورت این سهمیه لیگ برتری را به حال خود رها نمی کنیم!

منبع: خبرگزاری مهر

به "فردا؛ جلسه سرنوشت ساز برای تیم لیگ برتری فوتسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فردا؛ جلسه سرنوشت ساز برای تیم لیگ برتری فوتسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید